Gjest Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Hei! Har problemer med designet og det er lettere å forklare med bilder / kode så her er det EDIT: Som du ser på bildet så er feilen at designet blir forvrengt i Firefox noe jeg ikke klarer å løse! Har sjekket litt i Firebug plugin til Firefox men ser ikke noe feil =S Index.php: <link href="inc/design.css" rel="stylesheet" type="text/css"> <head> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8" /> <title>Untitled Document</title> </head> <body> <div class = "ramme"> <div class = "banner"> </div> <div class = "høyre style8 style8">» Siste nytt: </div> <div class = "venstre"> <?php include('inc/menu.php')?> </div> <div class = "innhold"> <p> Tekst blabla Tekst blablaTekst blablaTekst blablaTekst blablaTekst blablaTekst blablaTekst blablaTekst blablaTekst blabla</p> </div> </div> </body> Design.css: body { background-image: url(../bilder/c04-1.jpg); background-color: #FFFFFF; } .ramme{ width: 900px; height: 700px; margin: 0 auto; margin-top: 50px; } .banner{ width: 900px; height: 160px; } .innhold { background-color:#999999; height: 450px; margin-left: 5px; margin-right: 5px; } .venstre { background-color:#666666; width: 180px; height: 260px; float:left; max-height: 260px; max-width: 180px; } .høyre { left: 715px; top: 228px; width: 193px; height: 288px; background-color: #666666; float: right; } .style8 { font-size: 36px; font-weight: bold; color: #FFFF00; } Bilder fra Firefox og Dreamweaver: FF: Dremweaver: Noen som har tid til å hjelpe? Den likte ikke at jeg hadde "høyre" som navn! Endret 6. mars 2009 av Gjest Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Har nå prøvd diverse løsninger med å lagge rammen på siden større og så sette litt margin på de forskjellige områdene i rammen, men det funket dårlig! Noen som vet hva jeg kan gjøre Lenke til kommentar
tor0en Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) burde vell kansje ha mellom rom her : ..........v .ramme{ ..........v .banner{ Endret 7. mars 2009 av tor0en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå