Abnorm Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Hvilken andre webhotell leverandører kan dere anbefale? Og hvordan er det med flytting av hjemmeside, noe problem? Begynner nå å bli meget lei ServeTheWorld. Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Har du noen spesielle krav til webhotellet? Hvor mye er du villig til å betale? Server i Norge eller utlandet? Hadde vært greit om du oppga det slik at jeg kan anbefale deg det rette webhotellet : Flytting av siden går egentlig ganske greit, last ned en kopi av siden fra din nåværende leverandør og last den opp hos din nye. Bruker du databaser kan det være du må forandre adressen til serveren eller lignende. Selve flyttingen av domenet tar leverandøren seg av. Endret 6. mars 2009 av Stealthy Lenke til kommentar
myhken Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Bruker du databaser må du også ta backup av selve databasen, for å så laste den opp på den nye serveren. Ellers er det som Stealthy sier greit å vite om du vil ha sidene her i Norge, eller om det går greit å ha de i utlandet, og hvilken pris og hvilke krav du ellers har. Lenke til kommentar
ezcey Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Er dette noe du vil utdype? Er i samme situasjon. Dritt lei av Servetheworld, hovedsaklig pga. de sletter mailen i innboksen min jevnlig, og nekter å rette opp i feilen. Jeg, for min del er ute etter et webhotell som har vist seg å være stabilt, tilbyr god lagringsplass, muligheter for å hoste flere domener på samme konto, og er kostnadseffektivt. Muligheten for norsk support må også være der. PHP og MYSQL er også krav. offtopic: Noen som vet hvor lang tid det tar å overføre .no domener, med tanke på epost kontoene.. eventuelt om noen har noe bedre enn dette: http://web10.nu/w2_info.php?area=specs&pp=pv Endret 2. april 2009 av ezcey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå