Bruker-158599 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Så her i en tråd at det var noen som måtte fjerne youtube downloader når de hadde fått malware. Endret 30. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Kan ikke hjelpe deg med problemet, men et tips til neste gang er kickyoutube.com som lar deg laste ned videoene uten å installere noe. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) -smash- siden dette er veldig nylig så kan du vell hoste opp en combofix logge (orker ikke linka det jeg er rimelig sikker at du hvet hvordan du fikser det ) Endret 6. mars 2009 av Submit Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 -smash- siden dette er veldig nylig så kan du vell hoste opp en combofix logge (orker ikke linka det jeg er rimelig sikker at du hvet hvordan du fikser det ) Gjør det når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) sånn-. Endret 30. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
norbat Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Er du sikker på at den ligger på pc'n? Finner du noe når du søker? Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Er du sikker på at den ligger på pc'n?Finner du noe når du søker? Den ble instalert så, men jeg avinstalerte den igjen. Tror ikke alt ble fjernet. Det gikk bare ann å avinstalere den fra alle programmer. Ikke revo uninstaller eller leggtil/fjern programmer. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 En del programmer kan avinstalleres via 'programmappa', så om du har gjort det, så vil jeg mene at du har fjernet det. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 En del programmer kan avinstalleres via 'programmappa', så om du har gjort det, så vil jeg mene at du har fjernet det. Den er avinstalert fra alle programmer. Fant den nemlig ikke i revo uninstaller. Da regner jeg med at den er borte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå