Simen Løkken Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Mythic åpner endelig for trial-kontoer. Les mer Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Hmm, skal kanskje teste ut dette... Får se hva det blir til. Spørst om jeg gidder. Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Lastet ned nå! Skal prøve det ut senere i kveld Venter forresten fortsatt på en AoC trial account . Vil det forresten fungere å kjøpe et gamecard og fortsette å bruke accounten etter det? (hvis jeg liker det) Endret 6. mars 2009 av Tord93 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Interessant. Kanskje jeg kommer til å prøve det en kjedelig dag da, om et par måneder... 10 gig tar evigheter med 1mbit... Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Tord93: Har du lyst på en en trial på Age of conan? Send meg en PM. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Dette passet bra. Får laste det ned og prøve det litt. Takker for tipset! Lenke til kommentar
SinIC Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Requiem Bloodymare er og et godt og alternativt mmorpg spill. Og det er gratis... Merkelig at dette spillet ikke er satt mer fokus på. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Skal teste ut de nye klassene, men jeg orker ikke betale for en måned så at det kom en trial til EU var jo fint. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Requiem Bloodymare er og et godt og alternativt mmorpg spill. Og det er gratis... Merkelig at dette spillet ikke er satt mer fokus på. Godt. Knis. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Er stuck på 0% på downloaderen =/ Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 jeg får ikke logget inn på Mythic Patch, men får logget inn på hjemmesiden til war-europe.com wtf? Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Requiem Bloodymare er og et godt og alternativt mmorpg spill. Og det er gratis... Merkelig at dette spillet ikke er satt mer fokus på. det så ganske bra ut. tester dette med en gang Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 jeg får ikke logget inn på Mythic Patch, men får logget inn på hjemmesiden til war-europe.com wtf? samme her. har tilogmed prøvd å lage to kontoer. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Får heller ikke logget inn på klienten... Currently it is not possible to log into any of the game servers. We are working on this issue and will update you with the progress. We apologise for the inconvenience. Update at 04:45 CET: The issue has been resolved and the servers are being restarted once again. Skulle nesten tro at man kunne logge inn når de fikset et slikt problem? Endret 7. mars 2009 av Bjohansen Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 eg leste det der også. fantastisk bra. NOT. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Downloader-en har enda til gode å imponere: - Hevder disken er full selv om det er plenty med plass - Hevder jeg ikke har nett. Imponerer ikke særlig. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Noen som kommer inn? edit: US klienten fungerer utmerket, men opplever selvfølgelig litt lag pga. US servere. Endret 8. mars 2009 av Bjohansen Lenke til kommentar
Ilythiir Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Noen som kommer inn? edit: US klienten fungerer utmerket, men opplever selvfølgelig litt lag pga. US servere. Jeg klarte å komme inn etter å ha bytta passord en gang, men en venn av meg som skulle spille sammen med meg kommer ikke inn, uansett hva han gjør. Jeg lagde enda en trial for å prøve den, og det er bare den første trialkontoen som fungerer. :| Lenke til kommentar
DNA Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg kommer inn, men lagde acc omtrent da jeg så denne artikelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg