pululf Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Halla. Jeg har innsett at dette har blitt en hobby for meg, hverken tjener jeg penger på det, og det har ingenting med skolen å gjøre, men likevel holder jeg på med det mange, mange timer hver dag. Er det andre der ute på interwebben som har 3D som hobby? Jeg tar like gjerne og slenger opp noe jeg har laget i det siste. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Bra bilder, hvilket program bruker du? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Dette var imponerende. Jeg tørr nesten ikke tenke på hvor mange timer du må ha brukt på noen av de bildene. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 Dette var imponerende. Jeg tørr nesten ikke tenke på hvor mange timer du må ha brukt på noen av de bildene. Hehe Den jeg har brukt mest tid på av de bildene er nok den øverste. Holdt på med den i 6 dager, og brukte minst 5 timer på den hver dag. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Drev mye med det mens jeg gikk på ungdomsskolen. Ikke drevet med det siden. Men ja, det er en hobby som sluker deg og du kan bli sittende i flere timer å jobbe med det. Moro er det. Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 det var jævlig nice ass! driver litt med 3D animering jeg Lenke til kommentar
pululf Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2009 det var jævlig nice ass! driver litt med 3D animering jeg Jeg også Sjekk ut youtube brukeren min hvis du vil se noen http://www.youtube.com/user/niiidar Lenke til kommentar
visningsnavn2 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Hei boheme, vi møtes igjen Fine renders, bedre enn mitt. Jeg driver også litt med dette på hobby basis, er ikke like flink som mange andre her, men jeg prøver å lære litt. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 Hei boheme, vi møtes igjen Fine renders, bedre enn mitt. Jeg driver også litt med dette på hobby basis, er ikke like flink som mange andre her, men jeg prøver å lære litt. Hva heter du på C4Dcafe? Lenke til kommentar
visningsnavn2 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 w1lhelm, mest leecher der Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Imponerende bra bilder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå