Gå til innhold

erfaringer med multicom/zepto/dell "tilpass selv" laptoper?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitter selv på en Zepto mythos a15 og er fornøyd med den. Måtte sende den inn til bytte av vifte, men ellers har den fungert fint. Ser ingen grunn til at løsninger der man velger deler selv skal fungere dårligere. Alle konfigurasjonene er jo testet til å fungere med maskinen.

Lenke til kommentar
Sitter selv på en Zepto mythos a15 og er fornøyd med den. Måtte sende den inn til bytte av vifte, men ellers har den fungert fint. Ser ingen grunn til at løsninger der man velger deler selv skal fungere dårligere. Alle konfigurasjonene er jo testet til å fungere med maskinen.

Enig!

Kjøpte selv en Compal Hel 80 fra Multicom og har bare positive ting å si om både laptop og kundeservice hos Multicom.

Lenke til kommentar

Lyden på bærbare er generellt elendig, og zepto sine er intet unntak. Duger ikke til stort annet enn youtube videoer. Jeg bruker min til å se film, men den er da koblet opp til enten tv, eller eksterne høytalere. Lyden er allikevel på linje med det meste jeg har hørt av laptop høytalere.

Lenke til kommentar

Hadde en Dell XPS M1530, og kvaliteten på den var upåklagelig, ingen problemer, uten om at laderen ble ødelagt en gang, men da fikk jeg ny. Vet om mange som har hatt PC-er fra HP som har vært inne på service 3-4 ganger på de tiden jeg hadde Dell-en. Er altså ingen grunn til å frykte laptoper du selv kan "håndplukke" delene til.

Høyalerene var dog som laptop-høytalere pleier å være, sugne!

Lenke til kommentar

kjipt det der, G2s'en høyttalere er vel noe ala det Toshiba's Quosmio maskiner har. de er som å ha to eksterne høyttalere, noe jeg satt veldig stor pris på med maskinen. g1s til forandring var forferdelige.

edit:

vurderte å gå for en ny asus, men så at multicom hadde maskiner med Geforce GTX260m og 280m, det er jo en del kraftigere enn 9700gt

Endret av Go1den3ye
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...