humancoreiii Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Noen som har erfaringer rundt de laptopene man kan stort sett bytte ut hva man vil på? Zepto Dell Multicom er de jeg hittil har funnet som gjør det, men er disse like bra/bedre enn en som allerede er ferdigbygget? som f.eks Asus? Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Sitter selv på en Zepto mythos a15 og er fornøyd med den. Måtte sende den inn til bytte av vifte, men ellers har den fungert fint. Ser ingen grunn til at løsninger der man velger deler selv skal fungere dårligere. Alle konfigurasjonene er jo testet til å fungere med maskinen. Lenke til kommentar
Zen Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Sitter selv på en Zepto mythos a15 og er fornøyd med den. Måtte sende den inn til bytte av vifte, men ellers har den fungert fint. Ser ingen grunn til at løsninger der man velger deler selv skal fungere dårligere. Alle konfigurasjonene er jo testet til å fungere med maskinen. Enig! Kjøpte selv en Compal Hel 80 fra Multicom og har bare positive ting å si om både laptop og kundeservice hos Multicom. Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 hvordan er høytalerne på disse modellene? jeg satt med en Asus G2s (4 høyttalere) som gav fra seg bra nok lyd til å brukes som stuas musikkstasjon viss jeg ville det Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Lyden på bærbare er generellt elendig, og zepto sine er intet unntak. Duger ikke til stort annet enn youtube videoer. Jeg bruker min til å se film, men den er da koblet opp til enten tv, eller eksterne høytalere. Lyden er allikevel på linje med det meste jeg har hørt av laptop høytalere. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Hadde en Dell XPS M1530, og kvaliteten på den var upåklagelig, ingen problemer, uten om at laderen ble ødelagt en gang, men da fikk jeg ny. Vet om mange som har hatt PC-er fra HP som har vært inne på service 3-4 ganger på de tiden jeg hadde Dell-en. Er altså ingen grunn til å frykte laptoper du selv kan "håndplukke" delene til. Høyalerene var dog som laptop-høytalere pleier å være, sugne! Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) kjipt det der, G2s'en høyttalere er vel noe ala det Toshiba's Quosmio maskiner har. de er som å ha to eksterne høyttalere, noe jeg satt veldig stor pris på med maskinen. g1s til forandring var forferdelige. edit: vurderte å gå for en ny asus, men så at multicom hadde maskiner med Geforce GTX260m og 280m, det er jo en del kraftigere enn 9700gt Endret 7. mars 2009 av Go1den3ye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå