Gå til innhold

Toshiba eller HP?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, dette var merkelige greier.

Ikke spill i det hele tatt. Men jeg kommer til å se Tippeligaen på den. Det er nok den største oppgaven den kommer til å få.

Da tror jeg egentlig alle pc'n greier seg helt fint:P Men jeg så at den dyreste toshiban, så har den raskere prosessor en den billigste tror jeg...Eller noe sånt...(ikke sikker) Begge toshibane hadde ansikt gjenkjenning(tror det er sånn jeg så på tv som ser på beinbyggingen så sminke og alt annet har ikke noe og si) den dyreste toshiban har 1gb ram mer en hp'n men det er nok bare 32bit os så da får du brukt 3,25bg ram, men er fortatt mer en hp'n er ikke sikker om det er raskere ram, men ikke seinere ihvertfall den dyreste toshiban og hp'n hadde hdmi utgang. Toshiban har bedre skjermkort, så den takler bedre spill og for eks viss du laster ned en blue ray film på 1080:P min toshiba takler ikke det:P Men tar 720 da. Vis pris ikke har noe og si, ta toshiban men viss det har mer og si... ditt valg men en ting...viss du bruker den til surfing og tippeligaen så fungerer alle pc'ene helt fint! Å en ting til den dyreste toshiban veier noe mindre en hp'en men er bare 0,3kg ellerno... å den har 16" skjerm og ikke 15,4 litt større men ikke mye...er ikke sikker om skjermen hadde bedre kvalitet...Men jeg personlig syntes det så litt finere ut, en hp'n men alt er ditt valg!

Lenke til kommentar

Ja, tror toshiban har litt mer widescreen en hp'n så derfor har den litt større oppløsning. Så du får tenkte på det;P Men husk vis du skal surfe og bruke den på tippeligaen som du sa, så er jeg ganske sikker på at alle 3 pc'ene fungere helt fint!

Bare hyggelig og kunne hjelpe1

Lenke til kommentar

Mer ghz betyr ikke at den er bedre.

Ta feks de eldre intel prosessorene på 3ghz mot en ny på 2ghz så er den ganske mye bedre.

Skjermkort er flaskehalsen på bærbare vil jeg tro.

Men siden du skal bruke den mest å se fotball på tror jeg ikke det er så stor forskjell.

Jeg røyker ikke selv, det med siggarett eska var bare et eksempel.

Kan jo bruke hva som helst.

Endret av .Butthead.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...