Joe DiMaggio Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Hei. Jeg tenkte jeg skulle sette sammen mine fire disker i RAID, men jeg møtet selvfølgelig et problem på veien. RAID ble opprettet uten problemer. Jeg la sammen fire disker i en 0+1 RAID om jeg ikke husker helt feil (stripet og speilet). 1. Jeg prøver å installere Vista, men Vista tolker det slik at jeg har fire harddisker og ikke en. Jeg har ikke jobbet så mye med RAID men husker fra gammelt av at jeg må ha inn ekstra drivere. Jeg sjekker Gigabyte sin nettside og finner kun drivere til 2000 og XP. Jeg prøver likevel disse driverne, men uten hell. 2 Jeg prøver å installere XP. Dette går helt fint. Jeg legger RAID driverne og XP finner bare en harddisk. Kan jeg finne Vista drivere eller gjør jeg noe feil? Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 Jeg ga opp dette prosjektet. Fikk det aldri til. Lurer på en liten ting. Hva kan det være at dette gikk som smurt på en helt ny maskin? Der trengte jeg ikke drivere heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå