abene Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 En amerikaner er blitt dømt i fire års fengsel for å drive botnet. Les mer Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Stående applaus! Jeg håper dette fører til økt fokus på denne kriminelle virksomheten i form av inbrudd, misbruk og kidnapping, og at flere blir tatt og fengslet også i Europa. Endret 6. mars 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Justice WILL be done! Sent, men det er vel bedre enn aldri. Lenke til kommentar
siindre Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Hva får disse voksne menneskene ut av å drive med botnetvirksomhet? Innstallere skadelig programvare på over 200 000 maskiner. Skjønner ikke poenget, er det politisk statement det går i eller bare pur faenskap? Lenke til kommentar
Sajkow Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 One small step by man, one giant leap for internet... Det burde vel si hva jeg mener om denne saken Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Hva får disse voksne menneskene ut av å drive med botnetvirksomhet? Innstallere skadelig programvare på over 200 000 maskiner. Skjønner ikke poenget, er det politisk statement det går i eller bare pur faenskap? botnet brukes til alt mulig rart, også i stor grad økonomisk vinning. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Botnets må bort! Bra at noen ble nedlagt. Lenke til kommentar
Locklear Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Dette er en av de få tingene jeg er villig til å innføre offentlig ydmykelse etterfulgt av giljotin for.... Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg vet om en person som har slikt et botnet, dog han lever i Brasil. Hvordan skal man gå fram for å rapportere slik om man bare har MSN adressen (mailen) hans? Er det da mulig få han rapportert på noen måte? Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg vet om en person som har slikt et botnet, dog han lever i Brasil. Hvordan skal man gå fram for å rapportere slik om man bare har MSN adressen (mailen) hans? Er det da mulig få han rapportert på noen måte? Tipse Interpool eller noe kanskje? Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 LOL E-police comin 2 get ya. Skulle det ikke komme en tipse politiet knapp i msn a? Internett er serius business, håper de putter alle fake botter i fengsel lol. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå