pululf Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Vel, hva er det egentlig? HAr fått mail fra en fyr som spør om jeg tar på meg konsulentoppdrag. Men jeg kan jo ikke svare ham før jeg vet hva det er, og google ga meg egentlig ikke noe godt svar... Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Du blir leiet inn et sted for å gjøre en jobb, får betalt og deretter har du ikke noe forhold til firmaet som leide deg innl lengre. Feks: Jeg skal konfigurere en veldig sær datamaskin for mitt firma som jeg ikke har peiling på. Jeg leier inn en konsulent som er ekspert på slike spesielle datamaskiner. Han bruker 3 timer på åg jøre det som hadde tatt meg 3 dager og skal ha 1000kr/timen. Det er et eksempel på et (svært kortvarig) konsulentoppdrag. Endret 6. mars 2009 av Ekko Lenke til kommentar
pululf Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 Ok. Dette konsulentoppdraget går på 3D grafikk. Jeg antar at man kan jobbe hjemmefra da? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Det kommer an på. Hvis arbeidet er veldig greit definert og det er snakk om å gjøre en jobb kan du nok det. Hvis det er en utviklingsprosess hvor det er forelaktig å sitte hos kunden er det vanlig. De fleste konsulenter tilbringer en del tid hos kunden. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Konsulentoppdrag er sånn ca det Agent 47 i Hitman gjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå