phfjeld Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Helt enig, det er viktig at stemningen bevares. Håper virkelig at spillet lever opp til forventningene, dette kan bli bra. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Det at det var skummelt var jo noe av det som gjorde spillet råbra. Synes de skal drite i droppe visse avgjørende elementer kun for å treffe den generelle massen. Liker å tørre å spille spill jeg.. Fear 2 var mindre skummelt enn fear 1. Det var bra. Håper det samme skjer med bioshock! Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 *snip*Lurte nå egentlig på om jeg hadde lest riktig. Enda en ny haug med saker på siden... Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Liker å tørre å spille spill jeg.. Fear 2 var mindre skummelt enn fear 1. Det var bra. Håper det samme skjer med bioshock! Jeg liker å spille spill hvor jeg faktisk blir så påvirket at jeg må legge det fra meg en stund. Da har de virkelig lyktes i å skape et bra spill. Håper de ikke tar hensyn til spillere med bestemorpsyker og gjør spillet mindre skummelt og stemningsfullt. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Tror ikke det er Big Daddy som kidnapper ungene Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Han kan jo ha slanka seg.. Lenke til kommentar
Madskull Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 http://www.gameinformer.com/News/Story/200....1603.49470.htm Der står det "Big Sister", håper dette spillet blir fett=P Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Big Sister så dødskul ut da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg