Exeter Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Jeg spiller mye HL/CS og jeg har i lang tid kunne spille på en server quite og joine en ny en. Men nå i det siste så forblir skjermen sort når jeg trykker på ESC når jeg er ingame. PCn må rebootes med KNAPPEN. Noen som har vært borti det samme ? .exe Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Bruk console = Problem solved Syntax'en lærer du deg lett. connect "server addresse" : port Så gjelder det bare å huske de forskjellige addressene, eller så kan du legge til et par alias i config filen din. Eks: alias HF1 "connect cs.hellfragger.com:27015" alias HF2 "connect cs.hellfragger.com:27016" alias HF3 "connect cs.hellfragger.com:27017" alias HF4 "connect cs.hellfragger.com:27018" alias VG1 "connect cs.hellfragger.com:27015" alias VG2 "connect cs.hellfragger.com:27016" Så trenger du bare å slenge ned consollen og skrive "HF1" for å connecte til hellfragger 1 serveren. Dersom du mangler console, kan du gå til config filen din (dersom du har CS som mod, så ligger den sikkert i "cstrike" mappen. Dersom du har retail CS er jeg ikke sikkert hvor den ligger. Config filen heter "config.cfg", og dersom du åpner den i notepad kan du endre den. Husk å trykk "lagre", og ikke "lagre som") og endre "console" verdien fra 0.00 til 1 (eller 1.00, det har ingenting å si). ---------- En annen ting du kan prøve dersom du er desperat etter å trykke ESC, er å skrive "disconnect" i consolen før du trykker ESC. (skriv "dis" + TAB) Jeg kan ikke garantere for at dette virker, men det er verd et forsøk. Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 23. april 2003 Forfatter Del Skrevet 23. april 2003 Ja jeg kan consolen, men det var ikke det som var problemet. Problemet er det å komme tilbake til "meny". Virket jo også en smule tungvint å bruke console til bytte server + at jeg vet jo ikke om det er ledig på servern osv. Men takker for "oppfinnsom" ide. (ikke ment sarkastisk) .exe Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Jeg er en "keyboarder", altså når jeg bruker maskinen så bruker jeg bare tastaturet. Derfor liker jeg helst å bruke console komandoer istedet for å bruke den latterlig trege menyen. Hva med å quitte CS, og ha f.eks gamespy i bakgrunnen? Lenke til kommentar
Mosess Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Jeg har også dette problemet. Er selv en keyboard only kar.. (bare hurtigtaster, vekk med startmenyen osv..) men tingen er.. hvis det er en instilling man trenger å stille på under gamet.. feks en tast som må settes opp.. og jeg husker ikke hva man må binde for å kjøpe mp5+HE samtidig... (script dritt.. må uansett stille det i menyen) ... så tryner jo hele greia.. Dessuten, hvis man skal create et game.. så får man alltid den stygge menyen i venstre hjørnet som man "må" trykke escape for å få vekk (nei man kan trykke på console i hovedmenyen før man creater også, men den blir svart når man skal tilbake til hovedmenyen igjen alikevel).. Så... det virker ikke.. hehe... ;P muhuhahaa... Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 hvis det er en instilling man trenger å stille på under gamet.. feks en tast som må settes opp.. og jeg husker ikke hva man må binde for å kjøpe mp5+HE samtidig Skriv deg et kjøpescript selv, så slipper du alt mas. Nå er jeg på 4'de året med CS, så det er kansje grunnen til at jeg er mer sikker på syntaxen. (CS fra tre dager etter at det kom ut.) Dessuten, hvis man skal create et game.. så får man alltid den stygge menyen i venstre hjørnet som man "må" trykke escape for å få vekk.. Mener du det vinduet som du kan dra større, som F1 som default drar frem? Lenke til kommentar
Mosess Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Mener du det vinduet som du kan dra større, som F1 som default drar frem? nei, det er vel ikke noe vindu, det er cs-menyen.. bortsett fra at man ikke får den vekk uten å trykke esc..,.,, Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Les i release fila til den versjonen featuren kom med, og finn ut hva det vinduet heter. Så tar du et google søk på navnet + remove. Det er en fil du skal slette, men jeg husker ikke hva den heter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå