einaros Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Canon EOS 5D Mark II 1/3 sec -1eV f/2.8 iso 100 Canon EF 16-35mm f/2.8L II USM @ 16 Kamera på tripod og fjernutløser, gjennom takluka. Nerver i høyspenn? Ja! Bilens eier kunne gjerne ha vasket panseret, ser jeg i ettertid -- men det gir i det minste litt ekstra kredibilitet Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Utrolig stile bilde som jeg selv har tenkt å ta. Faen. Du kom jeg i forkjøpet! Var det du som sto bak bildet av turen ned med rulletrappen i en ytterst fargerik gang? Lenke til kommentar
einaros Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Var det du som sto bak bildet av turen ned med rulletrappen i en ytterst fargerik gang? Ja, det var meg.. Noen likhetstrekk, forsåvidt Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Nesj. Ikke annet en at teknikken er den samme. To pene bilder som jeg skal gjøre mitt ytterste for å plagiere på en subtil og underfundig måte når jeg får tid Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg har forsøkt meg på tilsvarende, men da med håndholdt/støttet kamera. Ikke helt det samme resultatet kan man si. Dette ble jo ganske så strøkent. Du har vel så vidt unngått rystelser fra bilen pga relativt kort lukkertid. Bra jobbet det her, så får panservasken komme en annen gang. Lenke til kommentar
einaros Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Småblurry bilde av oppsettet, sett fra baksetet: Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg liker påfunnene og bildene dine. Supert bilde! Lenke til kommentar
Inc Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Bra bildet Likste hvordan panseret nesten gløder av chrome. Det jeg tro hadde blitt enda mer i retning fartsfølelse, er om tunelen hadde svingt mer til høyre og bilene der framme var vekke. Lenke til kommentar
einaros Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Det jeg tro hadde blitt enda mer i retning fartsfølelse, er om tunelen hadde svingt mer til høyre og bilene der framme var vekke. Jeg tok et titalls skudd fra samme situasjon, og flere beveger seg kurvet. Konklusjonen til slutt, var at rettlinjet bevegelse bidrar mer til illusjonen av fart, enn hva kurven gjør. Kurver og svinger gir kaos, og interessante abstrakte lyslinjer, men ikke fart. Det er ikke så enkelt å se for seg effekten av lys slik, så jeg setter pris på tilbakemeldingen -- men etter å ha sett over resten av bildene, er jeg nærmest overbevist om at tunnelen (med unntak av å være et hint uskarp), ikke kunne gjort stort mer av seg. Bilen, derimot, kunne man sett mer av -- og gjerne hatt renere. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 He he tøft bildet, har faktisk selv pønsket på lignende, siden jeg så ett bilde noen hadde tatt ut av vinduet, der speilet var helt klart her på BK. Tror nok også du har rett i at rett strekke er best. Ser også ut som en noenlunde bra lukketid. Lenke til kommentar
ElGorillos Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Fantastisk godt fanget, og flott utført på alle måter. Digger linjene, fokuset, og hvordan blikket ledes fremover mot enden av tunnelen. Konge! EG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå