JuC1y Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Hei! hvor kan jeg få kjøpt en windows xp cd? den nyeste windows xp har ikke lyst på vista Lenke til kommentar
JuC1y Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 da må jeg bestille fra nettet? Lenke til kommentar
JuC1y Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 er det ikke mulig å kjøpt i vanlige butikker? Lenke til kommentar
Jester7 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Siden MS har sluttet å selge XP for en stund siden, så finner du bare et begrenset restlager tilgjengelig både på nett og i butikk. Et unntak er "mini-PCer(netbooks) hvor man fremdeles kan få XP preinstallert en stund til. Endret 6. mars 2009 av Jester7 Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) " Windows Xp CD " ????? med dette emne vet ingen hva dette innlegg handler om ( kjøp, salg, problemer ) det er bedre hvis du forandre emnet kanskje litt, da får andre bedre innsikt i emnet. lykke til Hei! hvor kan jeg få kjøpt en windows xp cd? den nyeste windows xp har ikke lyst på vista er det kanskje " p-r-t " du snakker om ? Endret 6. mars 2009 av p@ge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå