yates56 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 HAr da innstalert BF2 på min hp datamaskin. Jeg starter spillet, den bruker veldig lang tid på å logge inn, så går den rett inn i et spill, jeg får spilt litt, så går den ut av spillet og dette kommer opp: PUNKBUSTER ERROR You have been disconnected by Punkbusteer. The reason follows in English below. PUNKBUSTER ERROR MESSAGE PunkBuster kicked player "brukernavnet mitt" (for 0 minutes)... This PB Server requires (A1392 C2.150) - Error loading pbcl Hva er galt? Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Du må oppdatere punkbuster Link til update Lenke til kommentar
yates56 Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 Takk, skal gjøre det nå Lenke til kommentar
yates56 Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 Det funket, takk! Lenke til kommentar
fedtcreme Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Jeg blir også kicka, feilmelding lyder "inadequate O/S". Hvordan løses dette? Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Du må endre programmet så du kjører som administrator. Det endrer du ved å høyreklikke på skrivebordsikonet til BF2 og velger fanen "Kjør som administrator" Lenke til kommentar
fedtcreme Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Du må endre programmet så du kjører som administrator. Det endrer du ved å høyreklikke på skrivebordsikonet til BF2 og velger fanen "Kjør som administrator" Takk! Nå trenger jeg bare kjappere linje.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå