Exeter Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Som nevnt i Tema, jeg har en PC som står på 24/7, med en reboot i uken. Så lurte jeg da på: Hvis jeg nå skrur av pcn (lar den stå i noen timer eller dager avslått) vil den klare å starte opp like greit. Det skal nevnes at jeg har ikke skrudd av PC'n i løpet av de siste 3mnd. Og at jeg har 5 vifter som blåser konstant på alle diskene. Det er jo folk som sier at; når de kom frem på LANet funket ikke PCn osv osv. Er den noen tips for å la en PC takle bedere en kald boot eller hva du vil kalle det. Eller, burde det ikke være noe problem å skru den av. .exe Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Det skulle vel normalt sett gå greit ja Lenke til kommentar
B|2bb3r Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Nei det er ikke noe problem å skru av en PC selv om den står 24/7, der problemet oppstår er vis det er noe seriøst i veien med PC'ens OS. Da kan OS'et sine Temp filer holde systemet gående, dog når det slåes av slettes disse og systemet vil ikke starte. Men det er normalt ikke noe problem med å la PC'en stå noen timer/dager før den skrues på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå