Pallantir Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg kan tenke meg at e. er "etter". Men hva er u.? Jeg tror det ene står for hoppa og den andre for hingsten, men hvordan er det opplegget? Jeg søkte litt på Google, men fant ingen forklaring. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Kan ikke være varmblod og kaldblod da? Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 Nei, jeg vet det har noe med hvem som er faren og hvem som er moren. Jeg leste om det for noen måneder siden, men klarer ikke å huske verken hvor jeg så det eller hva det sto for. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Etter og under. altså, mor og far. Endret 6. mars 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 Det var noe sånt jeg trodde, men jeg var ikke sikker! Takk! Så etter er mor, og under er far? Eller var et omvendt? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Etter far og under mor Som oftes i feks annonsen står det NAVN e.navn far Endret 6. mars 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 Takk! Da vet jeg det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå