Beregorn Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Hallo! Kjøpte en iPod Touch 16gb for litt siden. Koblet den opp mot iTunes og den foreslo at jeg skulle oppdatere til den siste programvaren for iPoden. Så jeg starten den prossesen, men ble avbrutt av feil mld: "Det oppstod en ukjent feil (13)" Det skjer i grunn ikke stort mer. Så fikk jeg mld om at iPoden må gjennopprettes, så jeg startet den prossesen, men fikk opp samme feil mld igjen. Som et resultat sitter jeg nå med en iPod med apple logoen konstant på og som ikke fungerer i det hele tatt. Kjører 64-bits Vista iTunes 8.0.2.20 iPoden er ment som en gave og skal gis bort i morgen! trenger hjelp fort som bare det! (skulle legge inn musikk på den om noen lurte) Lenke til kommentar
Tacokrydder Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Har du prøvd å gjøre det på en annen datamaskin? Flere som har samme problem og bruker 64-bit Vista i denne tråden. Lenke til kommentar
Beregorn Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 Har du prøvd å gjøre det på en annen datamaskin? Flere som har samme problem og bruker 64-bit Vista i denne tråden. Kjørte opp laptoppen med 32-bit. ser ut til å fungere bra. Tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå