SatanMarte Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg fikk her om dagen vite at jeg ikke er tjenestedyktig i forsvaret fordi synet mitt er så dårlig. Jeg har faktisk så lyst til å være med at jeg vurderer laser oprasjon. Jeg har forstått risikoen osv med det, men det jeg lurer på er om hvor lenge det vil vare når jeg er 18 og synet mitt blir litt verre hvert år. Det er itillegg alt for dyrt til at jeg egentlig klarer å få råd til det og jeg undrer om det ikke er mulig og få noen form for offentlig støtte for denne type oprasjon? Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg tror det er anbefalt å vente til man er 20år eller eldre med slike operasjoner ettersom det tar litt tid før synet stabiliserer seg. Før du gjennomgår en slik operasjon ville jeg sjekket hvor lenge synet mitt har vært stabilt. 1mnd, 1 år? Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Med tanke på penger, så er det ikke så dyrt i lengden, for du kommer nok til å bytte briller noen ganger opp gjennom åra og. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Med tanke på penger, så er det ikke så dyrt i lengden, for du kommer nok til å bytte briller noen ganger opp gjennom åra og. Synet endrer seg ikke etter en laseroperasjon? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Med tanke på penger, så er det ikke så dyrt i lengden, for du kommer nok til å bytte briller noen ganger opp gjennom åra og. Synet endrer seg ikke etter en laseroperasjon? Jo, selvfølgelig gjør det det. Han sammenlignet bare kostnadene for briller og laseroperasjon Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hvor svakt syn har du i tall? Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Si at du har tatt laseroperasjon og søk om en ny test, for så å pugge de tre nederste linjene på testen. Ja, det er juks. Men egentlig har ikke førstegangstjenesten noe tjenester der man trenger ekstremt syn, utenom skarpskyttere da. Lenke til kommentar
Fjoslen Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Er selv 16 og har ca. -2.75 på begge øyne. Må sies at synet mitt har holdt seg stabilt i 1 år nå så venter bare på å bli 18 for å ta laseroperasjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå