Dzeko Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Halla. Begynte nylig å spille dette igjen, og må si at det er dritfett. However, så er det ikke så stor aktivitet online. Derfor lurte jeg på om det ikke var noen her inne som fortsatt spilte det? Hvis ja, add meg på Live(EdinhoBIH), og send melding hvor du sier at du er interesert i å spille litt Table Tennis;) Har en annen kompis som har det, så med et par stk. så kan vi arrangere turnering. Endret 6. mars 2009 av jente_12 Lenke til kommentar
evilleader360 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Hola, hva er Rockstar Table Tennis? Er det et minispill i GTA IV? Enlighten me . XBL GT: Evilleader911 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg har dette spillet, det suger hardt. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Hola, hva er Rockstar Table Tennis? Er det et minispill i GTA IV? Enlighten me . XBL GT: Evilleader911 Det er et eget bordtennisspill utviklet av Rockstar, har ikke noe med GTA å gjøre. Hadde spillet før, og må si at det faktisk er ganske bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå