svas Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Hallo. Jeg har handlet på www.smarte-ting.no, men den tingen jeg handlet fungerte ikke da jeg mottok den. Jeg sendte en e-post til butikken via Kontakt Oss-skjemaet på nettsiden deres og etter en snau uke (!) fikk jeg svar: --- fra Nikkino <[email protected]> til xxx dato 19. februar 2009 09:49 emne RE: Emne Smarte ting Heisan Sender en ny I posen imorgen fredag - den du har kan du kaste. Det blir dyrt å returnere osv. Sjekker opp før avsendelse. Ha en fin dg Hilsen Trond --- Etter å ikke ha mottatt noe på nesten 2 uker sendte jeg ham dette tilbake: --- Hallo Trond. Fikk du sendt denne slipsorganisatoren? Om så, til adressen til xxx i xxxveien? Har du evt. et sporingsnummer på den? Mvh xxx --- Etter dette har jeg ikke hørt noen verdens ting. Stille som i graven. Har prøvd å søke opp firmaet på nett, med morselskaper, datterselskaper, styreledere osv, i brreg.no, norid.no og i Telefonkatalogen/Gulesider. Enten så finnes ikke personene som står oppført som firmaeiere/-representanter, det er ingen som svarer på telefonnr. som står oppført , eller telefonnummerene er ikke i bruk. Er det noen som har erfaringer med dette firmaet, som vet hvordan man skal få dem i tale og hvordan få dem til å holde det de lover? All hjelp taes i mot med takk. svas Lenke til kommentar
svas Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 Hah. Der fikk jeg kontakt med dem - plutselig. De skal sende ny på mandag, så om jeg har fått eller ikke fått noe ila en ukes tid kommer jeg med tilbakemelding her. Lenke til kommentar
svas Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 Hah. Der fikk jeg kontakt med dem - plutselig. De skal sende ny på mandag, så om jeg har fått eller ikke fått noe ila en ukes tid kommer jeg med tilbakemelding her. Jepp. Der kom en ny pakke i posten. Det tok tid, men de fikk ryddet opp. Takk til www.smarte-ting.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå