Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Bra datashopp i Göteborg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De har kassettavgift på alt av utstyr som kan brukes til kopiering i Sverige. Se bare hva en musikk CD koster der... Utrolig at de har en avgift på en allerede kopiert CD!

Derfor tviler jeg på at du finner det billigere der enn f.eks på www.dvdink.no. Kjøper du herfra støtter du i tillegg norske gründerbedrifter!

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om noen bra datasjappe i Göteborg, men når du en gang skal dit må du ta deg en tur til byens beste videosjappe: Movieline

De holder til på Packhusplatsen, et noe avsides sted litt sør for sentrum, men allikevel bare tre minutters gange fra byens berømte kjøpesenter midt i byen: Norrstaden.

Letteste måte å komme dit på om du ikke er kjent i Göteborg er å dra til Norrstaden og gå nedover (fra gågaten) til parkeringsautomatene utenfor Pressbyrån. Kommer du fra gågaten er det en utgang rett før Pressbyrån til venstre. Når du kommer ut og går videre ser du en liten gate på andre siden av veien, derfra går du til den slutter og går deretter til høyre og så er du der :)

Går dit for å se hver gang jeg er i Göteborg, og hver gang ender jeg opp med hauger av filmer jeg ikke hadde tenkt å kjøpe, liksom :)

Like naturlig å dra til Movieline som til Liseberg om man er i Göteborg!

De har en nettside: www.movieline.se, men de tar dessverre ikke ordre fra Norge :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...