Apathy Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Da han (med litt hjelp) har støydempet PC`n sin. Fant vi etterhvert en støykilde som var litt vel intens sammenlignet med de 2papst 12DB viftene og en 19DB papst samt Thermaltake @ 5V. IBM disken fikk seg en hengekøye. Dette fant han opp mens jeg drev med andre ting... Hengekøye hele maskinen fra siden Casemodding er smittsomt Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Hmm, uten at jeg skal være for skråsikker, ser det ut som om disken vil vibrere under bruk, og dette er ikke sunt for den. Det finnes ørten andre tråder om emnet, hvis du søker litt. Kanskje du/gamlingen får noen gode idéer til forbedring. Lykke til med stille maskin ! Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Vibrere? Hvordan skal den vibrere i det opphenget der? :o Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Vibrere? Hvordan skal den vibrere i det opphenget der? :oHar jeg sett feil, eller er det gummi den er festet med? Hvis den bare henger rett ned som det der, vil den "hoppe" ørlite grann under operasjon. Jeg ville iallefall festa gummien i både topp og bunn på et eller annet vis. Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 24. april 2003 Forfatter Del Skrevet 24. april 2003 Har bedt ham om å korte ned på lengden på gummi`n slik at den sitter mer "fast". Det burde ihvertfall forminske vibrasjonene litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå