Gå til innhold

Ny tv. LCD/Plasma ?

Anbefalte innlegg

Jeg trenger ny tv. Jeg vet ikke hva som er best av LCD og plasma.

Tv'en min kommer til å bli brukt til å se tv, film, spille PS3 og koble til pc og spille på den. (derfor trenger jeg også pc-plugin).

Tv'en må være ihvertfall 32' tommer og den må kunne bli brukt til sånn sett det meste. Bare å pøse på med gode forslag :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samsung 6 og Sony's W4500 kan du egentlig sette i samme klasse...

Sånn sett har du noe å spare med 6 serien.

Det du burde sjekke ut er hvilken av de to tv-ene du liker best når det kommer til billedbehandling.

Sony går for naturlige farger, men Samsung har skapt et ganske svulstig bilde. Med andre ord er det litt smak og behag med de to modellene.

Lenke til kommentar
kan nevne at jeg har LE46A656, og er godt fornøyd.

har du prøvd den på pc f.eks ? om det fungerer bra osv ?

Forresten har jeg sett på noen av LG-skjermene og fant en som er 32' tommer som egentlig passer veldig fint til rommet mitt.

Noen som har prøvd den eller vet om den er god ?

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=351137

Beste skjermen i denne prisklassen uten tvil. Søker du litt her så finner du fort ut dette... Du må nesten bestemme deg for hvor mye penger og hvor stor skjerm du ønsker men til 4000,- så finner du ikke bedre skjerm en LG3000.

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar
kan nevne at jeg har LE46A656, og er godt fornøyd.

har du prøvd den på pc f.eks ? om det fungerer bra osv ?

Forresten har jeg sett på noen av LG-skjermene og fant en som er 32' tommer som egentlig passer veldig fint til rommet mitt.

Noen som har prøvd den eller vet om den er god ?

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=351137

Beste skjermen i denne prisklassen uten tvil. Søker du litt her så finner du fort ut dette... Du må nesten bestemme deg for hvor mye penger og hvor stor skjerm du ønsker men til 4000,- så finner du ikke bedre skjerm en LG3000.

Da går jeg nok for LG3000 :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...