jungelfredrik Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg trenger ny tv. Jeg vet ikke hva som er best av LCD og plasma. Tv'en min kommer til å bli brukt til å se tv, film, spille PS3 og koble til pc og spille på den. (derfor trenger jeg også pc-plugin). Tv'en må være ihvertfall 32' tommer og den må kunne bli brukt til sånn sett det meste. Bare å pøse på med gode forslag Lenke til kommentar
jungelfredrik Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 Gå for LCD du Det jeg tror jeg trenger og, noen forslag til type ? Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Er ikke helt sikker, men tror bravia serien til sony er bra Link Endret 6. mars 2009 av Louigi Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Skal du ikke spille mye på pc så er plasma bra valg:D Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Er ikke helt sikker, men tror bravia serien til sony er bra Link Den var dyr da. Ville heller satset på Samsung LE40A656 Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Samsung 6 og Sony's W4500 kan du egentlig sette i samme klasse... Sånn sett har du noe å spare med 6 serien. Det du burde sjekke ut er hvilken av de to tv-ene du liker best når det kommer til billedbehandling. Sony går for naturlige farger, men Samsung har skapt et ganske svulstig bilde. Med andre ord er det litt smak og behag med de to modellene. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) kan nevne at jeg har LE46A656, og er godt fornøyd. Endret 6. mars 2009 av Sangesland Lenke til kommentar
jungelfredrik Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 budsjett har du? Jeg skal vel kunne klare å presse ut opptil 7000 av pappa tror jeg han som er budsjettet mitt for å si det sånn. Lenke til kommentar
jungelfredrik Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) kan nevne at jeg har LE46A656, og er godt fornøyd. har du prøvd den på pc f.eks ? om det fungerer bra osv ? Forresten har jeg sett på noen av LG-skjermene og fant en som er 32' tommer som egentlig passer veldig fint til rommet mitt. Noen som har prøvd den eller vet om den er god ? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=351137 Endret 6. mars 2009 av jungelfredrik Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) kan nevne at jeg har LE46A656, og er godt fornøyd. har du prøvd den på pc f.eks ? om det fungerer bra osv ? Forresten har jeg sett på noen av LG-skjermene og fant en som er 32' tommer som egentlig passer veldig fint til rommet mitt. Noen som har prøvd den eller vet om den er god ? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=351137 Beste skjermen i denne prisklassen uten tvil. Søker du litt her så finner du fort ut dette... Du må nesten bestemme deg for hvor mye penger og hvor stor skjerm du ønsker men til 4000,- så finner du ikke bedre skjerm en LG3000. Endret 6. mars 2009 av Jada-jada Lenke til kommentar
jungelfredrik Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 kan nevne at jeg har LE46A656, og er godt fornøyd. har du prøvd den på pc f.eks ? om det fungerer bra osv ? Forresten har jeg sett på noen av LG-skjermene og fant en som er 32' tommer som egentlig passer veldig fint til rommet mitt. Noen som har prøvd den eller vet om den er god ? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=351137 Beste skjermen i denne prisklassen uten tvil. Søker du litt her så finner du fort ut dette... Du må nesten bestemme deg for hvor mye penger og hvor stor skjerm du ønsker men til 4000,- så finner du ikke bedre skjerm en LG3000. Da går jeg nok for LG3000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå