AfterGlow Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 På listen over de 50 mest innflytelsesrike konsollspillene noensinne. Les mer Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Grand Theft auto på 3. og San Andreas på 16 og Vice City på 39? Skjønner ingen ting. Uansett så mener jeg Vice City ligger langt foran San Andreas, Lenke til kommentar
PanzerLoco Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Zelda, A Link to the past skulle våre høgre på mi liste vertfall. Og Mario kart skulle sjølvsagt bytta plass med Super Mario World Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Dette er jo en liste som det er delte meninger om, er det virkelig dette Guiness Rekordbok driver med? Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 De tenker vel "Salgstall = best". Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Final Fantasy XII over Final Fantasy VII Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Artig å se Halo ligger på toppen som FPS på konsoll. Endret 6. mars 2009 av Goliath Lenke til kommentar
Trc Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Dette er jo en liste som det er delte meninger om, er det virkelig dette Guiness Rekordbok driver med? Ja, jeg synes også dette er litt rart... Et spillblad eller spillside kan godt kåre de spillene de mener er best ved avstemming eller hva de vil, men Guinness Rekordbok..? Er det en rekord å være på listen? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 De tenker nok som lektroluv skrev lengre opp. Salgstall. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Nei det gjør de nok ikke, man kan jo undres litt over at det er nettop guinnes rekord som gjør dette, men listen er vel sikkert godt gjennomtenkt. Hvor rekorden i dette ligger ser jeg ikke helt ... Mest innflytelsesrike konsoll spill gjennom tidene? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Hvis de tenker på salgstall, burde ikke Gears of War være med? Jeg tror det kan være flere ting som er med på å bestemme listen enn salgstall. Se forøvrig på denne listen: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_best-...ing_video_games Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Forstår egentlig ikke hvorfor dette med salgstall dukket opp i det hele tatt. Sitat. "Og det er på ingen måte kun grafikk-tekniske vidundere som er representert. Snarere er det innflytelse, tidløshet og underholdningsverdi som har vært utslagsgivende for hvilke titler som har nådd opp til topplisten." Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Denne listen kan man printe ut og tørke seg i ræva med. Guinness bør holde seg unna slikt. Synsing fra ende til annen kan vel ikke gi offisielle rekorder? Hallo: Lego Star Wars Complete Saga på 23. plass? Vis meg hvilken innflytelse, underholdningsverdi og tidløshet dette spillet har som ikke Gears of War har.. Fjaseliste! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Fatter ikke hvorfor the orange box er der, det er jo bare en sammling av spill. Men det er vell der nettopp siden det er den sammlig av spill i en boks. Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Kan noen fortelle meg hvorfor i f*** Gears of War serien ikke er der?!?! Det får toppkarakterer, og salgstallet er ditto! Weird liste... Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jepp, Gears of war burde uten tvil ha vært der etter min mening. Lenke til kommentar
trolomlllool Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Goliath har visst ikke spilt halo på både pc og konsoll. jeg har begge, halo er definitivt bedre på konsoll 10x! bare rot på pc versonen Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Savner Mega Man 2, Secret of Mana, Vagrant Story og Shadow of the Colossus på lista, og Crash Bandicoot fortjener igrunnen ikke å være der, men ellers var den ikke så verst. Er ellers enig i at Guiness ikke burde synse. Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 yay, mange av spillene jeg liker er der Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Goliath har visst ikke spilt halo på både pc og konsoll. jeg har begge, halo er definitivt bedre på konsoll 10x! bare rot på pc versonen Jeg forstår ikke sammenhengen av min kommentar om at Halo er øverst på listen av spill i sjangeren FPS og denne posten fra deg. Gjerne utdyp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg