Aopen Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 maskinen restarter i hytt og pine har Amd xp 2000 prosessor og Geil 256mb ddr pc2700 333mhz minne, Iglo silent breeze prosessor vifte. og 350 watt psu. Feilmeldingene varierer men sist var det Bad-pool-caller har også fåttt en med win32 osv. Jeg har prøvd og oppdatert de fleste driverne og lastet ned service pack 1 til XP uten at det har hjulpet, har også resatt cmos og innstallert windows xp på nytt uten at det ble noe bedre. Lenke til kommentar
Aopen Skrevet 23. april 2003 Forfatter Del Skrevet 23. april 2003 har noen peiling på hva som kan være feil? Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Ta det med ro, du må ikke bumpe, forbudt. Prøv å resette BIOS en gang til, puttet 12v plugg i HK? Disable varer som IEE1394 eller USB2 eller noe sånt....og se hva som skjer. Prøv å oppdater BIOS. Lenke til kommentar
Aopen Skrevet 23. april 2003 Forfatter Del Skrevet 23. april 2003 Nå har jeg prøvd og resatt bios en gang til og disablet IEEE 1394, pluss avinnstallert skjerm driver og innstallert den på nytt men fortsatt får jeg feilmelding av typen Win32k...... 4 pins power ledning er på plass skal se om jeg får oppdatert bios og se om det hjelper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå