McBitch Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg går bare utifra at jenten forteller venninnen/venninenne så godt som alt. Hun trenger ikke sitte å le av meg fordi jeg var litt fort ferdig et par ganger, men at de snakker om sex er jo bare naturlig. Kjipt å være så usikker på seg selv at kjæresten ikke kan nevne deg. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 En viss sensur må kjæresten kunne ha, men man kan ikke forvente at hun eller han skal holde helt tyst om at du i det hele tatt eksisterer. Har man delt noen hemmeligheter eller intime detaljer med kjæresten sin, bør man bli enige om at det skal forbli mellom dere, og da synes jeg man skal kunne stole på den andre nok til at det faktisk ikke spres gjennom hele vennegjengen. Men at kjæresten din forteller mye om deg til vennene sine, må du nok bare regne med, og ta som et kompliment. Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Det kommer vel egentlig helt ann på hva hun sier om deg, dersom det bare er positive ting kan du gjøre som Martine sa og ta det som et kompliment, men dersom hun snakker dritt om deg kan du spør om hun kan slutte. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Hvis hun snakker dritt om deg, er det tydeligvis noe galt med forholdet, og det burde man vel helst oppklare på tomannshånd. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Det er vel litt tvilsomt at kjæresten din ikke snakker om deg til bestevenniner etc. Og kan du ikke godta det, så kan du vel i siste instans bare gi opp forholdet... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Det kommer vel egentlig helt ann på hva hun sier om deg, dersom det bare er positive ting kan du gjøre som Martine sa og ta det som et kompliment, men dersom hun snakker dritt om deg kan du spør om hun kan slutte. Haha, snakker kjæresten dritt om deg så er det klart at forholdet har andre problemer enn at hun sier ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå