Gjest asdf_1234 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Et litt snodig spørsmål kanskje men er jeg kontrollerende når jeg forteller kjæresten min at jeg helst ikke vil at hun skal prate om meg til andre? Eller er dette helt greit? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Tja. Om du sier at hun generelt ikke bør snakke om deg med andre er det bare rart. Om hun snakker for mye om deg, og du ber hun snakke mindre er det greit. Om du ikke aner hvor mye hun snakker om deg er det kanskje kontrollerende... men mest rart. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Dama mi sier det samme, har respektert det. edit: Mente sexlivet, selvfølgelig sier jeg at jeg har dame og alt det andre, bare visse ting som ikke alltid sømmer seg å prate med andre om. Endret 6. mars 2009 av Blåbær Lenke til kommentar
Gjest asdf_1234 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Hvordan er det rart? Vet at det ikke er vanlig, men hvordan oppfattes det av en person som ikke har det sånn selv? At de helst ikke vil bli pratet om altså. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Litt vanskelig å tyde hva du egentlig spør om.. Om det gjelder generelt, at kjæresten din ikke skal nevne deg en gang, så ja det syns jeg er litt rart.. Er det ikke bare positivt at kjæresten din vil fortelle andre om deg? Men om det gjelder på et litt mer personlig plan, hvor du ikke vil at kjæresten skal prate om privatlivet deres og ditt, så er det ikke noe rart i det hele tatt. Lenke til kommentar
Gjest asdf_1234 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Er vel helst sånn at jeg foretrekker det om hun snakker minst mulig om meg overhodet egentlig. Ser ikke det positive i at hun skal sitte å snakke med vennene/venninene sine om meg. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Hva er det du er redd for at hun skal snakke om? Sånn jeg ser det er det bare positivt at min partner har lyst til å fortelle om meg til venner og bekjente. Det viser bare at hun er stolt av å ha meg som kjæreste, og vil fortelle menneskene rundt seg om hvem jeg er, så hun kan vise andre "Se hva jeg har!" Jeg hadde vært mer skeptisk til hvis min partner ikke ville snakket om meg i det hele tatt... Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 @TS Du har tvangstanker du bør få hjelp for. Lenke til kommentar
Gjest asdf_1234 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Hvilke tvangstanker er det? Vet at jeg er "litt" "overstressa" når det gjelder det her og jeg vet ikke hvorfor egentlig, men jeg liker vel å høre alt som blir sagt om meg :S Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Det kan du aldri få oppnådd.. Folk snakker om alle andre hele tiden. Det er en mennesklig ting som du ALDRI kan få stått i veien for. Ta det som et kompliment! Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Hoho, det er faktisk ganske kontrollerende. Jeg ville nok reagert en god del. Mennesker snakker i lag, vi forteller om hverandre. Noe som er viktig for oss er venner, og dermed at venner "godkjenner" den vi er i lag med. En måte vi gjør det på, er å "selge" kjæresten til vennene. Det å ikke prate om f.eks. sexlivet, eller personlige ting er noe helt annet. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Er noen jenter som er veldig plaprete, hatt det problemet med ei jente selv. Helt ok at du ikke aksepterer det. Det forutsetter at det er litt sensitive ting, da. Men antar at det er det du hovedsaklig mener. Endret 6. mars 2009 av Kloever_2 Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Litt kjipt for kjæresten din at hun ikke får prate om deg med venninnene sine. Man prater som regel om det en er opptatt av, kjæresten blir ofte et tema da. Jeg hadde ikke likt å ikke kunne snakke om kjæresten min til kompiser. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Må si meg enig med at dette hørtes veldig rart ut. En vil jo gjerne si noen gode ord om den en er sammen med, feks kanskje at dama/typen har den og den interressen om det kommer opp at andre folk har samme osv osv. Å direkte si at du ikke vil bli prata om høres for meg sært ut. Sorry Jeg hadde nok prata alt for mye, men det sier seg selv at en ikke baksnakker og slenger dritt. Slapp av, vær fornøyd og stol på dama/typen and live happily ever after selvsagt. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 "Han er god i senga, men..." er ikke deilig å høre at hun har sagt fra en av hennes venninner. Eller noe liknende privat er vel heller ikke moro. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Synes det høres rart ut, ja. Kan godt forstå at man vil la intime detaljer og det mest private forbli nettopp det, altså privat, men jeg ser ikke helt hvorfor det er så ille å snakke om kjæresten i generelle vendinger. Jeg ville heller tatt det som et komplement, at dama di vil "skryte" litt av deg, og snakke om deg. Jeg snakker også om kjæresten min, men jeg drar aldri opp det som kun angår min kjære og meg, og jeg snakker bare i positive vendinger. Endret 7. mars 2009 av yvonne2 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 For å gjere ein kort historie lang; ja, eg synest det høyrest heilt søkt ut. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 "Han er god i senga, men..." er ikke deilig å høre at hun har sagt fra en av hennes venninner.Eller noe liknende privat er vel heller ikke moro. Dette er vel bare å forvente? Jeg antar at alle venninnene til jentene jeg har holdt på med vet hvordan jeg er i sengen. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Man har jo lov å syns at dama ikke skal snakke om private ting som kanskje er skjørt for gutten? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg er ikke helt med på hva "å snakke" er. Får hun ikke si sånt til bestevenninnen? Hva med moren? Jeg blander meg ikke opp i sånt ihvertfall, så antar jeg at damen ikke forteller festhistorier om den gangen det gikk litt fort for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå