Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvordan skal kondomet festes?

Gjest guest

Anbefalte innlegg

Gjest guest

hei, jeg er jomfru og har lenge lurt på hvordan kondomet skal festes på penis.

jeg har sett både bilder og filmer i naturfagstimene om hvordan de enkelt bare ruller den nedpå, men det er alltid vist på en hard plastpenis som er omskåret. det sier lite om hvilken funksjon forhuden har inni kondomet. når man har sex, skal forhuden liksom gli over kondomet, eller skal den trekkes så langt bak at den aldri kommer over gummien?

har prøvvd å onanere med kondom på, og ender altid med at kondomet blir trukket lengre og lengre fram på penis til det er en-to cm med løs gummi som henger foran penishodet.

jeg gjør uten tvil noe galt, så jeg lurer på om noen kunne gitt meg noen råd på hvordan det skal festes skikkelig?

takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det skal være litt løs gummi foran for at ikke spermet skal lage trykk og føre til at gummien sprekker

Dra forhuden tilbake, rull kondomen over penishodet og ned skaftet og skyv forhuden frem igjen. Da får du en passelig flapp

Pass også på å få lufta ut av kondomen, altså at det ikke er luftboble ved penishodet, da kan den sprekke på samme måte som en ballong sprekker lettere når den er blåst opp

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...