Gjest Skråbruk Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Dama er på byen. Det sitter en annen mann borte på et annet bord. Han driver å lager slikkertunge til dama, som ala.." hei søta, jeg liker å slikke fitte". Han viser tydelig at han har ståpikk under buksen, og lar hånden gli ofte ned dit for å lede hennes øyner mot den harde pikken som er under buksen. Han forsøker alt han kan for å gjøre damen kåt. Men han er aldri nær nok dama til at de har fysisk kontakt, dette skjedde på avstand. Fyren var skikkelig kåt, og hans hensikt var å få dama kåt. Dama synest det hele bare var gøy og morsomt. Hadde dere syntest dette var allright??? Burde damen ha forlatt stedet, eller gått et annet sted i lokalet? Eller er det ikke noe å bry seg om, og at det bare var helt allright at hun ble sittende der hun satt? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Sorry. Skal ikke gjøre det igjen. Meeen, om jeg hadde vært et kvinnfolk hadde jeg ikke akkurat blitt tent av det. Jeg hadde ledd rimelig hardt av han rett og slett. Men om dama di blir tent av sånne har du et problem. Lenke til kommentar
brutal_kvinne Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Det der hørtes strengt tatt mer motbydelig ut enn det kunne være opphissende. I tillegg måtte det jo ha sett og hørt helt idiotisk ut. Jeg får ikke helt tak i om dette er noe som har skjedd med en kjæreste du har/har hatt, eller om dette er et tenkt scenario? Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg ville syntes det hadde vært helt greit, etter som dette er en ting jeg og min partner kunne ledd av. Dette er jo rimelig rett ut, og rimelig komisk spør du meg. Ville ikke på noen måte latt det ødelegge kvelden for hverken dama eller meg, men ville heller brukt det til å fått opp stemningen og laget en komisk situasjon ut av det.. For det er jo akkurat det det er. Og som du skriver, så virker det også som at dama syns det samme. Hun forlot mest sansynlig ikke stedet, fordi hun ikke så på han som en trussel. Heller bare et komisk innslag for kvelden. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Det der hørtes så komisk ut at dama di syns sikkert bare han så like latterlig ut som han høres ut som. Derfor lo hun. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Avhenger av reaksjonen til dama. Hva hun blir kåt av driter jeg i, så lenge hun lar det "gå ut over" meg. Den lille skriften: Begrensingen ligger dog i egne seksuelle preferanser, som jeg ikke vil komme inn på her. (Alltid noen som skal kverulere...) Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Tja, om det er som hun sier at hun bare lo av hvor tragisk han var så gjør det ingenting. Om hun ble kåt og sendte samme greiene tilbake ville jeg reagert Lenke til kommentar
probin Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 hahaha.. kåte mannfolk! haha:D syns du burde ha gjort det tilbake på han jeg! hæhæ Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Det betyr ingenting hvor du bygger opp appetitten, så lenge du spiser hjemme. Forøvrig høres situasjonen over latterlig ut. Jeg ville ikke mistenkt dama for å lyve om at hun bare synes det var morsomt det som hendte i dette tilfellet, for det var rimelig patetisk av ham. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Ettersom trådstarter har postet så er det vel noe som murrer, men umulig å si noe særlig mer når en ikke har opplysninger om kroppsspråket og etterpå følgende ordvalg Lenke til kommentar
WildGirl Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Burde damen ha forlatt stedet, eller gått et annet sted i lokalet? Hun burde diskret dra frem mobilen og filme fyren, for deretter å legge videoen ut på youtube. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå