Gå til innhold

Spørsmål angående brenning av Vista


Anbefalte innlegg

Hei

 

Nå er jeg frustrert. Har prøvd mye rart men får det ikke til. Kan noen si meg hva jeg skal gjøre for å brenne ut de filene her sånn jeg får startet opp fra cd? De filene er fra en original Vista business cd. Har lisens kode å alt, må bare få brent de ut på en oppstarts-dvd. Prøvd å google å styre men bah!

 

Utennavn.jpg

 

Prøvde også å laste ned ei original Vista business ISO fil, som bare skulle være å brenne direkte på cden og starte opp fra den. Men det funker ikke. Kan noen svare på det også? Har det noe å si på dvd-formatet kansje? bruker +R

 

Har brukt imgburn, easy cd burner, nero, magic iso osv.. hva gjør jeg feil? :§

 

Har helt ny ferdig bygget pc som ligger å venter, så vil gjerne få begynt installasjonen nå! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

All erfaring viser at brenning av Vista fungerer best ved høy temperatur og over lang tid. Sørg derfor å ha rikelig med enten alkohol eller bensin tilgjengelig (selvsagt av den avgiftsfri sorten)... Ved bruk av bensin må du utvise ekstra forsiktighet på grunna av avgassene som er meget antennelige(!). Under antenningen av Vista med hjelpestoffer kan det vere passende å synge «The GNU song», som mange sverger til, men andre sanger som handler om frihet går også ann. Erfaring viser også at plakater (for å ikke snakka om statuer) med bilde av Richard Stallman er ett populært tilskudd til ritualet.

 

Lykke til med Vistabrenningen!

Lenke til kommentar
All erfaring viser at brenning av Vista fungerer best ved høy temperatur og over lang tid. Sørg derfor å ha rikelig med enten alkohol eller bensin tilgjengelig (selvsagt av den avgiftsfri sorten)... Ved bruk av bensin må du utvise ekstra forsiktighet på grunna av avgassene som er meget antennelige(!). Under antenningen av Vista med hjelpestoffer kan det vere passende å synge «The GNU song», som mange sverger til, men andre sanger som handler om frihet går også ann. Erfaring viser også at plakater (for å ikke snakka om statuer) med bilde av Richard Stallman er ett populært tilskudd til ritualet.

 

Lykke til med Vistabrenningen!

 

har du " drækka " så tidlig

Endret av p@ge
Lenke til kommentar

Har prøvd det meste nå men ingenting funker. Jeg prøvde å laste ned et originalt Vista home premium ISO og brente ut og det funket!! så kansje Business ISO`en jeg lastet ned ikke var helt bra.

 

Kan jeg få laget et ISO av de originale filene jeg har og gjøre den bootbar? hvordan evt?

 

Om jeg laster ned Ultimate versionen og aktiverer den med business lisens kode, funker det? Og blir det da nedgradert til business version automatisk eller hva? Men det går vel ikke å aktivere home premium med business lisens, for å få business version? Finner ikke flere originale business ISOer en den ene jeg fant.

 

Jeg var utolmodig så jeg har installert XP Pro. Funker utmerket. Men vil ha Vista, selvom de fleste nok er uenig i det ! =D

Endret av eyzo
Lenke til kommentar

Du kan jo prøve vLite, med det programmet så kan du lage en Vista ISO og brenne ut den seinere, der kan du også bruke din egen nøkkel (selvfølgelig), med vLite så kan du også konfiguere Vista installasjonen til det du vil ha, men hvis du vil ha Vista som den er så hopper du bare rett til brenneprosessen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...