Yakamaru Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) Merkelig at ingen har nevnt disse karakterene enda: Heero Yuy fra Gundam Wing. Hvem sa at Gundams ikke eier? Shikamaru fra Naruto. "Wait, is that a flying piece of chalk?" Ooe Kintarou fra Golden Boy. "Faen, jeg sa jo til Homo Pedobear at jeg var 25, ikke 15!" Furukawa Nagisa fra CLANNAD. "Dango dai kazoku!" Sumimura Yoshimori fra Kekkaishi. "Woot, cake!" Endret 14. september 2010 av Yakamaru Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 har ikke sett så mange anime, men kan bidra fordet Tenma - school rumble Harima - school rumble James - pokemon Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) En av mine favoritter, Bernadotte fra animéen Hellsing Endret 31. august 2013 av Erroneous Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Major Alex Louis Armstrong: Han så sykt rå! Jeg digger den måten han er så badass mens han også er skikkelig omtenksom og snill. Og når han og Izume's mann møtte, syns det var et av de råeste øyeblikkene i Brotherhood. Endret 18. oktober 2010 av DevilFish Lenke til kommentar
maikenflowers Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Shinichi Kudo fra Detective Conan/Case Closed - rett og slett fordi han er vakker og brilliant, for ikke å snakke om et enormt intellekt. Må innrømme at jeg var svært betatt av ham da jeg først begynte å lese serien. Ranma Saotome fra Ranma ½ - sterk, kjekk og en kampsportgud av de få. Dessuten er det ekstremt kult at han kan forvandle seg til ei jente. Må innrømme at jeg var betatt av ham òg da jeg begynte å lese Ranma L fra Death Note - en særegen, genial fyr. Jeg tror jeg har en ting for geniale figurer. Dette er mine favoritter så langt... Har sett en del anime og lest en del manga, men det er disse jeg har et størst forhold til, kan en si. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 (endret) Si meg, har du virkelig sett alle 620 episodene av Detective Conan? Skjønner godt at du liker Kudou Shinichi, og føler personlig at det forholdet bare blir sterkere og sterkere etter hundrevis av episoder, selv om han ytterst sjeldent dukker opp i egen person. Det samme med Ran og Kogorou egentlig. Takagi pleier også å være en publikumsfavoritt, av åpenbare årsaker! For meg er det fremdeles, 4 år senere, Tomoya. Det er noe med måten han behandler andre mennesker på, hvordan han takler egen motgang og har det lille snevet av offensivitet til tross for å være en vennligsinnet fyr. Han er vel egentlig mer mitt største forbilde enn en favorittkarakter. Ellers... Grimmer Wolfgang (Monster), Ikki (Air Gear), Misato (Neon Genesis Evangelion), Onizuka (Great Teacher Onizuka), Senjougahara (Bakemonogatari), Roy (Fullmetal Alchemist), Motoko (Ghost in The Shell), Akira (Eden of The East), Shinobu (Honey & Clover), Sakuragi (Rainbow), Takumi (Nana), Yuu (Pastel), Endret 17. juli 2011 av Agentspoon Lenke til kommentar
maikenflowers Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Si meg, har du virkelig sett alle 620 episodene av Detective Conan? Skjønner godt at du liker Kudou Shinichi, og føler personlig at det forholdet bare blir sterkere og sterkere etter hundrevis av episoder, selv om han ytterst sjeldent dukker opp i egen person. Det samme med Ran og Kogorou egentlig. Takagi pleier også å være en publikumsfavoritt, av åpenbare årsaker! For meg er det fremdeles, 4 år senere, Tomoya. Det er noe med måten han behandler andre mennesker på, hvordan han takler egen motgang og har det lille snevet av offensivitet til tross for å være en vennligsinnet fyr. Han er vel egentlig mer mitt største forbilde enn en favorittkarakter. Haha, har nok ikke det! Begynte å lese mangaen da den kom ut på norsk, og nå fortsetter jeg å lese dem på svensk Foretrekker mangaen, da jeg synes animeen har en litt sær tegnestil... Men filmene er bra, da! Og de andre karakterene er jeg òg veldig glad i, men måtte snevre det litt inn Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Fatter ikke hvordan du orker å lese mangaen. Det er jo skrevet ned en kompakt stil omtrent hvert panel. Da er det bedre å få servert all teksten muntlig, spør du meg. Vil anbefale deg å i hvert fall se episodene med The Black Organization involvert. Lenke til kommentar
maikenflowers Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Fatter ikke hvordan du orker å lese mangaen. Det er jo skrevet ned en kompakt stil omtrent hvert panel. Da er det bedre å få servert all teksten muntlig, spør du meg. Vil anbefale deg å i hvert fall se episodene med The Black Organization involvert. Tror det er fordi jeg ahr gode minner fra da jeg var mindre... Husker jeg gleda meg til hver gang en ny pocket av Conan kom ut i butikkene - det var månedens høydepunkt! Men jeg skal nok se de episodene, ja! Lenke til kommentar
Hirude Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Deidara fra Naruto Shippuden liker jeg veldig godt. Yuuki Cross fra Vampire Knight. Kaolla Su fra Love Hina, liker energien hennes. Lenke til kommentar
apricot Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Kenshin - Rurouni Kenshin Momiji - Fruits Basket Kakashi - Naruto Sumomo - Chobits Misty - Pokemon Shampoo - Ranma 1/2 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 (endret) LUCY - Fordi hun er den råeste limit breakeren. På mange måter, for meg altså, reflekterer hun møtet med det indualistrerte samfunnet. Hvordan man føler seg helt lost i det noen ganger og til tider kan føle seg sint pga av det. Endret 20. juli 2012 av Balthier Lenke til kommentar
Superby Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 (endret) Mutta Nanba. suveren vinner. Endret 31. august 2012 av faraday_96 Lenke til kommentar
Nachoswolf Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Urahara Kisuke - Bleach Ichimaru Gin - Bleach Hibari Kyoya - Katekyo Hitman Reborn Whitebeard/Shirohige/Edward Newgate- One Piece Måtte bli et par stykker da, vanskelig å velge vettu. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Tihihi, mine favoritter er ikke nevnt her. (Noe som er fullstendig uforståelig for meg) Fordi de er awesome: Gintoki Sakata (Fra Gintama) Fordi han bare er, ja, awesome. Og ikke minst en Strawberry-milk-oholic. Bildet er forøvrig fra en awesome episode. Akio Furukawa (Fra Clannad) For hvem vil vel ikke være en far som han? Jeg vil! Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Tihihi, mine favoritter er ikke nevnt her. (Noe som er fullstendig uforståelig for meg) Fordi de er awesome: Gintoki Sakata (Fra Gintama) Fordi han bare er, ja, awesome. Og ikke minst en Strawberry-milk-oholic. Bildet er forøvrig fra en awesome episode. Akio Furukawa (Fra Clannad) For hvem vil vel ikke være en far som han? Jeg vil! Ginsan: APPU Lenke til kommentar
joke4joker Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Favoriten min er uten tvil Kenshin! Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 (endret) Fei Fong Wong er en favoritt, selvom han strengt tatt ikke er i en anime/manga, men i et spill, telles det? Spillet han er med i er lagd med animestil though. Endret 27. februar 2013 av malmern Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Hatsune Miku! http://www.youtube.com/watch?v=DTXO7KGHtjI Sjekk denne da, utrolig fengende melodi, og fett hologram. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå