d0ppler Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg har sett noe lignende før, men klarer ikke å huske hvor eller hva, men dette har tydeligvis inspirert meg: Kom frem med slakterkniven! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg syns det var skrekkelig irriterende at ansiktet på mobilen er annerledes plassert, så pannen din blir lenger frem. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 takk for at du tok deg tid til å gi tilbakemelding. Men jeg synes det faktum at bildet på mobilen ikke ligger helt rett i forhold til hovedmotivet er det som gjør bildet. Men det er godt mulig at jeg er alene om å synes det. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg ville i såfall gjort størrelsen/plasseringen enda mer annerledes. Nå ser det ut som om du virkelig prøver å få det til å stemme, man klarer det akkurat ikke. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 du har et godt poeng, muligens et tettere utsnitt hadde gjort deg her? Lenke til kommentar
Rodswinger Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 du har et godt poeng, muligens et tettere utsnitt hadde gjort deg her? Ja,men da synes jeg du skal snu mobilen på hodet,i stil med han over her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå