TheFreak Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Som en allerede har nevnt, Saving Private Ryan. Åpningscenen er fantastisk! Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Synes det er rart ingen har nevnt Goodfellas. Beste åpningsscenen, imo, med Joe Pesci som hakker løs på stakkaren i bagasjerommet med kjøkkenkniv Endret 6. mars 2009 av Mojo Pin Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 DeVito er vel ikke med i Goodfellas? Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Han mener vel Tommy DeVito ^^ Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Neinei.. gikk veldig fort der Joe Pesci, tenkte jeg på Edit; stemmer wolowitz Endret 6. mars 2009 av Mojo Pin Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Sin City har den desidert feteste tittelsekvensen jeg noen gang har sett. En tittelsekvens har aldri gitt meg et så godt førsteinntrykk av en film som denne her gjorde. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Hvorfor har ingen nevnt "trainspotting"? Den er jo "imba"! Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Sin City har den desidert feteste tittelsekvensen jeg noen gang har sett. En tittelsekvens har aldri gitt meg et så godt førsteinntrykk av en film som denne her gjorde. Åh. Kjenner det er på tide med et gjensyn her! Lenke til kommentar
Njormann Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Selv om resten av filmen ikke var noe særlig, bet jeg meg merke i åpningscenen i The Fall. Herlig musikk Lenke til kommentar
okjatakk Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 Her er begynnelsen på Trainspotting: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Katten med støvlene Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Kan ikke få hyllet den nok; min absolutte favoritt-åpningscene:[Raging Bull] Kan jeg bare få lov til å spørre hva i helvetet? Forøvrig; Gangs of New York Endret 9. mars 2009 av Katten med støvlene Lenke til kommentar
paulie154 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Den er jo dritbra da! "That's entertainment." Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 In Bruges så jeg for et par dager siden, den var langt ifra dårlig. GoodFellas og Fight Club også som nevnt over. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hvorfor har ingen nevnt "trainspotting"? Den er jo "imba"! Choose life. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Nå slo det meg plutselig: Monty Python's The Meaning of Life, med "før-filmen" om The Crimson Permanent Assurance Company! Det er virkelig episk. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Når vi snakker om Monty Python, så er starten på The Holy Grail fantastisk. Han arbeideren som kverrulerer. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Kan ikke få hyllet den nok; min absolutte favoritt-åpningscene:[Raging Bull] Kan jeg bare få lov til å spørre hva i helvetet? Ja, hvis du spørr igjen litt mer utdypet. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Bare jeg som digger åpnings scenen i The Shining? Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå