McMuffin Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Åpningsscenen i Banlieue 13. Et must. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Se filmen hos Youtube Nuff said. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Kan ikke få hyllet den nok; min absolutte favoritt-åpningscene: Ellers liker jeg trådstarters valg Once Upon A Time In The West, og andre som Yojimbo, Eyes Wide Shut, Apocalypse Now, Vargtimmen, Psycho osv. Lenke til kommentar
SgtKabukiman Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Har alltid likt Final Destination sin åpningssekvens (tror det har noe med at jeg skulle ta fly dagen etter jeg hadde sett den første gang). Se filmen hos Youtube Ikke akkurat den beste i serien, men a nightmare on elmstreet 2 har også en ganske morsom og gøy åpning. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Fight club har jo en imba åpningsscene. Hva betyr 'imba'? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Imba is used mostly in online games or games that have patches or different versions. Imba means that something is imbalanced and should be "nerfed" or made worse. When something is imba it means that is is too good and it makes the game unfair. http://www.urbandictionary.com/define.php?term=imba (veldig off-topic) Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Er det Scarlett fra Lost in Translation? Endret 6. mars 2009 av Spetz Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Fight club har jo en imba åpningsscene. Hva betyr 'imba'? Hva tror du? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg har allerede svart han, hva er vitsen med å hamre tråden med mer OT? Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg har allerede svart han, hva er vitsen med å hamre tråden med mer OT? Javel, jeg trykka rett på svarknappen når jeg så spørsmålet, så så ikke din post. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 The 10th Kingdom er nydelig Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Fight club har jo en imba åpningsscene. Hva betyr 'imba'? Hva tror du? Forsto jo at det betydde noe positivt, men jeg lurte på hva ordet spesifikt (skrivefeil?) betydde. : ) - The Matrix har ganske fet introscene. Lenke til kommentar
okjatakk Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 X-Men 2 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) A Clockwork Orange liker jeg. Selvom den hadde vært bedre med musikken Kubrick hadde tiltenkt scenen, nemlig "Atom Hearth Mother Suite" (?). Se filmen hos Youtube Endret 6. mars 2009 av Stones_ Lenke til kommentar
paulie154 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Gudfaren 1 må nevnes. Bare den første replikken passer så utrolig godt til filmen. "I believe in America." Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) A Clockwork Orange har min favorittintro, men siden den er nevnt så kommer jeg med noen andre: Oppbyggingen i Survive Style 5+s intro er kjempebra. Litt morsom, trist og skummel samtidig Musikken, bildene og narrasjonen viser med en gang hvilken vakker atmosfærisk film The Assasination of Jesse James by the Coward Robert Ford er EDIT: Bobby har et etternavn. Rett skal være rett Endret 6. mars 2009 av Merkwürdichliebe Lenke til kommentar
calimariae Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Se filmen hos Youtube Endret 6. mars 2009 av calimariae Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå