o0 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg er en sikler. siklet mens jeg sov oppå ei jente en gang. tørket det vekk. kysset henne på kinnet og sto opp. takker gud den dag i dag for at jeg voknet før henne. haha en kompis av meg fortalte at han siklet på damen hans når de satt å så på film og han sovnet hehe.... Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Jeg sikler lite og har alltid sikla lite. En jeg kjenner hadde en som overnatta som sikla en dam på madrassen ... Endret 8. mars 2009 av Crash Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg sikler av og til, men jeg sover ofte med munnen oppe også. Fordi jeg har store polypper og er ganske tett i nesa ofte og blablabla. Lurer på hva som gjør at noe sikler og andre ikke. Interessant tema, det der, Åpen vs lukka munn har nok veldig mykje med det å gjere vil eg tru. Med åpen munn treng ein ikkje meir enn gravitasjon for å sikle litt. Søv ein med lukka munn er det ganske vanskeleg å sikle. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Ja, det tror jeg også, Zeph. Jeg sover alltid med åpen munn, men det er likevel ikke alltid jeg sikler, men selvfølgelig er risikoen langt større da. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Våkna av at det var tungt å løfte hodet en gang. Hadde sikla så fælt at puta satt fast i kinnet mitt: p Var hvit i halve delen av ansiktet og: p Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Ja, det tror jeg også, Zeph. Jeg sover alltid med åpen munn, men det er likevel ikke alltid jeg sikler, men selvfølgelig er risikoen langt større da. Snakker vi vidåpen munn? I såfall tror jeg det ser ganske weird ut. Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg sikler støtt og stadig. Våkner ofte opp med en våt flekk på puta. Har aldri tenkt på det som unormalt, bare irriterende. Hva med å få opp en poll slik at vi kan se hvor normalt det er å sikle når man sover? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Ikkje som om du er hos tannlegen, men nok til å puste gjennom ja. Absolutt ikkje uvanleg. Mange som snorker søv med åpen munn samt dei som ikkje klarer å få nok oksygen gjennom nasa. Endret 9. mars 2009 av Zeph Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg sikler særlig hvis jeg sover sittende. Jeg vet ikke hvorfor. Kanskje fordi åpnes naturlig av tyngdekraften, og sikkelet dermed renner ut. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Det spørs litt korleis hovudet ligg og. Om det står ganske opp og ned vil det bli vanskelegare å puste og du må åpne munnen for å få nok oksygen. Same sak om ein ligg med hovudet ned mot brystet eller til sida. Ganske enkelt å teste sjølv og. Ikkje noko problem å puste normalt i ein sånn stilling i vaken tilstand, men når du sovner tar gravitasjonen over kontrollen av tunga som legger seg bakover og tetter igjen. Skal ein kunne få nok oksygen må ein då gjerne åpne munnen. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Våkner med sikkel utelukkende på lørdags- og søndagsmorgener (dog ikke hver lørdag og søndag). Da gjerne med hele armhulen, halsen og større deler av fjeset kraftig fuktet av deilig, tykt munnslim. Lenke til kommentar
TheFreak Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Når jeg bruker en så kalt "Gomm" sikler jeg voldsomt, ellers gjør jeg ikke det. Glad er jeg for det, jeg hater rett og slett å våkne og se at puta er gjennom våt. Lenke til kommentar
Tomprofil Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg kan ikke huske at jeg har siklet noen gang i søvne. Har helt sikkert gjort det nå og da, men da må det være så lite at jeg ikke tenker noe over det. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Ja, det tror jeg også, Zeph. Jeg sover alltid med åpen munn, men det er likevel ikke alltid jeg sikler, men selvfølgelig er risikoen langt større da. Snakker vi vidåpen munn? I såfall tror jeg det ser ganske weird ut. Haha, nei, ikke vidåpen munn. Egentlig ikke noe mer enn når jeg er våken og puster gjennom munnen, jeg sitter jo ikke og gaper da heller :b Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg sikler hvis jeg sover på magen. Munnen blir liksom åpnet av trykket fra puten. Pleier aldri å bli spesielt ille, i tillegg til at jeg egentlig bryr meg veldig lite. ^^ Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Nei sikler ikke, men når jeg står tidlig opp har jeg noe merkelig plakk på tennene som ikke er noe behagelig i det hele tatt. Lenke til kommentar
Yazzie Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 hadde sånn Bøyle rundt hodet før, fikk fra tannlegen før/etter regulering, husker ikke. Men ihvertfall, Ikke en natt uten at jeg siklet, sykt irriterende, morro å lese postene til folk må jeg bare si, Har en slik dårlig humor at jeg ler av det meste som står her, haha. Sikle oppå dama er klassisk, Been there Done that! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå