Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Sikler du når du sover?

Yazzie

Anbefalte innlegg

fant ikke noen tråd når jeg søkte, så tenkte å lage en liten tråd om dette,

kan bli ganske morsom tråd om noen tør fortelle når de har siglet eller hva det nå enn dere gjør når dere sover;p

kan begynne med meg! Våknet en dag, lagg med hodet utfor senga, hadde visst siglet noe sykt,

våknet med ett øye klistret igjen, og full panikk, visste ikke hva jeg skulle gjøre. så jeg løp ut på badet å heiv på noe vann, som fungerte ganske fett..

så Fortell fortell:D

Endret av Yazzie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skjer ikke ofte akurat, men jeg kan godt våkne på natta av at halve ansiktet mitt er smørt inn med sikkel. :ph34r:

haha, rått, btw gøbben, sigle, sikle. poteto potato whatever =)

and, there is no such thing called "GOD"

Endret av Yazzie
Lenke til kommentar
Nei, har aldri siklet i søvne før.

aldri? tror alle sikler en eller anne gang:P haha.

våknet idag med masse på puta, lite morsomt, syntes jeg, men derimot min far syntes det var festlig.

Lenke til kommentar
aldri? tror alle sikler en eller anne gang:P haha.

Nei, jeg kan aldri huske at jeg har siklet i søvne. Verken jeg eller mine foreldre kan huske noe slikt.

Er det egnentlig ikke vanvittig plagsomt å våkne opp med puta full av sikkel? Jeg hadde blitt skremt hvis jeg hadde våknet slik en morgen..

Lenke til kommentar

Hender en gang i blant, hender også at jeg begynner å blø neseblod mens jeg sover: Det er freaky det, å våkne opp og gå på badet og se at hele ansiktet er rødt av blod ._.

En gang blødde jeg så mye at det rant igjennom madrassen.

Men men; ja, er det korte svaret:

Lenke til kommentar
dette skjer bare om jeg sover tungt...

lurer på om problemet ligger i at man ikke svelger når man sover :hmm:

haha, awesome, tror jeg har problemer med sikling, siklet litt i bilen på vei hjem fra sverige idag (H)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...