Yazzie Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) fant ikke noen tråd når jeg søkte, så tenkte å lage en liten tråd om dette, kan bli ganske morsom tråd om noen tør fortelle når de har siglet eller hva det nå enn dere gjør når dere sover;p kan begynne med meg! Våknet en dag, lagg med hodet utfor senga, hadde visst siglet noe sykt, våknet med ett øye klistret igjen, og full panikk, visste ikke hva jeg skulle gjøre. så jeg løp ut på badet å heiv på noe vann, som fungerte ganske fett.. så Fortell fortell:D Endret 5. mars 2009 av Yazzie Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg siglet rett som det var da jeg var mindre, men jeg har visst vogst siglingen fra meg. Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Skjer ikke ofte akurat, men jeg kan godt våkne på natta av at halve ansiktet mitt er smørt inn med sikkel. Lenke til kommentar
Thyristor Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Om det av en eller anna grunn skulle bli spesielt varmt på rommet kan det hende en skjelden gang jeg våkner av dette men skjer ikke ofte. Lenke til kommentar
Yazzie Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Skjer ikke ofte akurat, men jeg kan godt våkne på natta av at halve ansiktet mitt er smørt inn med sikkel. haha, rått, btw gøbben, sigle, sikle. poteto potato whatever =) and, there is no such thing called "GOD" Endret 6. mars 2009 av Yazzie Lenke til kommentar
Trancefisken Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Gjør vist det. Av og til når jeg ligger å halvsover vokner jeg av at jeg har siklet en liten dam på puten! Men pleier ikke å våkne i den store sikle dammen heldigvis. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Kan ikke si jeg gjør det nei. Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Nei, har aldri siklet i søvne før. Lenke til kommentar
Yazzie Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 Nei, har aldri siklet i søvne før. aldri? tror alle sikler en eller anne gang:P haha. våknet idag med masse på puta, lite morsomt, syntes jeg, men derimot min far syntes det var festlig. Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 aldri? tror alle sikler en eller anne gang:P haha. Nei, jeg kan aldri huske at jeg har siklet i søvne. Verken jeg eller mine foreldre kan huske noe slikt. Er det egnentlig ikke vanvittig plagsomt å våkne opp med puta full av sikkel? Jeg hadde blitt skremt hvis jeg hadde våknet slik en morgen.. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Ofte våkner jeg med huet i en sikkeldam. Da snur jeg puta og sover videre. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Har aldri skjedd meg, men fint å vite at det er ganske vanlig så jeg slipper å frike ut hvis det skulle skje. Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Hender en gang i blant, hender også at jeg begynner å blø neseblod mens jeg sover: Det er freaky det, å våkne opp og gå på badet og se at hele ansiktet er rødt av blod ._. En gang blødde jeg så mye at det rant igjennom madrassen. Men men; ja, er det korte svaret: Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Blødde en dag helt uten videre når jeg skulle våkne. Trodde det var snørr før jeg oppdaga at det ikke gikk bort.. Muhahaha. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Ofte våkner jeg med huet i en sikkeldam. Da snur jeg puta og sover videre. Dette skjer meg nesten hver eneste natt. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 dette skjer bare om jeg sover tungt... lurer på om problemet ligger i at man ikke svelger når man sover Lenke til kommentar
Yazzie Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 dette skjer bare om jeg sover tungt... lurer på om problemet ligger i at man ikke svelger når man sover haha, awesome, tror jeg har problemer med sikling, siklet litt i bilen på vei hjem fra sverige idag (H) Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Sovne bak rattet er ikke lurt nei. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg sikler av og til, men jeg sover ofte med munnen oppe også. Fordi jeg har store polypper og er ganske tett i nesa ofte og blablabla. Lurer på hva som gjør at noe sikler og andre ikke. Interessant tema, det der, Lenke til kommentar
Colb Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg er en sikler. siklet mens jeg sov oppå ei jente en gang. tørket det vekk. kysset henne på kinnet og sto opp. takker gud den dag i dag for at jeg voknet før henne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå