torkeldl Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Sitt vertfall på skulen fram til 9, så er heime i halv 10 tida.. Kanskje vi kan ta kampen rundt 11. Kan logge meg på forumet når eg kjem heim, så avtaler vi nærmare.. Liverpool, kult. eg er alltid chelsea. Lenke til kommentar
Cyclonia Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Melder meg på hvis det er ledig plass Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Sitt vertfall på skulen fram til 9, så er heime i halv 10 tida.. Kanskje vi kan ta kampen rundt 11. Kan logge meg på forumet når eg kjem heim, så avtaler vi nærmare.. Liverpool, kult. eg er alltid chelsea. Ok 22.00-22.30 hadde passet ALLER best Men send en PM eller lignende når du er hjemme du. Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Er det fortsatt ledig plass eller?Hvis det er det vil jeg melde meg på.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Winy, passer onsdag? Jeg har ikke xboxen før den tid. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Ja vi kan vente til Onsdag. Etter United kampen da! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Ja vi kan vente til Onsdag. Etter United kampen da! Korrekt. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Stone, ta kampene 21.00? Legger deg til nu. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Første kamp over, og jeg innrømmer et monstrum av et tap (0-8), men plages du av råttent internett? Hakker så inni granskauen mye. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Var lag ja, faen så ekkelt. Har ikke lag mot noen andre nei, har en god linje så er ikke noe med det å gjøre. Skjønner ikke hvorfor det lagger. Du har vel tatt av alt av torrents osv.? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jepp, har det. Skal sjekke hva brodern holder på med. Gikk ikke an å spille, veit jeg er bedre enn det der. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jess, prøv å fiks det før neste kampen. Jeg har alt av, det er for sure. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Da var kampene spilt mot Stonemeister, og jeg er videre. Stonemeister 0 - 8 tc47 tc47 5 - 0 Stonemeister Sammenlagt: tc47 13 - 0 Stonemeister Takk for kampene. EDIT: Btw, hadde broren din torrents på i første? Fordi det var NULL lag i andre kampen. Endret 8. mars 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Sammenlagt: tc47 13 - 0 Stonemeister. Dødelig Ronaldo-Rooney combo du har gående der. Stakk fra forsvarerne gang på gang, men det gikk jo ikke å løpe fra dine forsvare heller. Forbannet. Yep, ordna broren min sin PC. Endret 8. mars 2009 av Stonemeister Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Litt skuffa nå, hadde tro på at jeg hadde klart meg litt lenger DannyCoolX - Torkel89 = 0-2 Torkel89 - DannyCoolX = 2-0 Tapte 4-0 sammenlagt mot Torkel89. Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Må legge til at Torkel89 var en god og hyggelig motstander Takker for matchen! Lenke til kommentar
torkeldl Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Takk for kampene Danny! To ganske kjedelige kamper for å være ærlig.. Ingen av oss fikk til noe særlig finspill. Første kamp ypper du deg i første omgang, før jeg får kontroll etter at jeg scorer. Følte jeg hadde god kontroll på Torres denne kampen vertfall. Andre kampen er en midtbanekrig kampen gjennom. Du får deg et fortent rødt kort i første omgangen, og da er vel så og si løpet kjørt! Men det skal sies at du var dyktig i forsvar mot Anelka og Drogba.. Vanligvis har Anelka mye rom å springe i, men du klarte å komme deg framfor Drogba/Anelka hver gang. Carragher fikk seg et selvmål også ;D Good game! Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Du hadde veldig god kontroll på Torres i første omgang, jeg følte jeg fikk til litt på midtbanen men Torres på topp hadde ingen muligheter. Veldig godt forsvar! For Torres kan være farlig Andre omgang var midtebanekrig uten tvil, haha jeg hadde ikke fått med meg at jeg hadde fått rødt kort engang. Men det var nok uten tvil fortjent. Carragher fikk seg et kjipt selvmål ja :| Det skal sies. Men good game Satt pris på matchen iallefall! Håper jeg får ta revansj i neste turnering Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå