banansplitt™ Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Det er fremdeles én ledig plass? Hmm. Stemmer. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Såååååååå, visst ingen melder seg på er jeg videre? =P Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Tada. Jeg visste det ville funke. Stone, ta kampen våres litt late kveld i dag? Endret 8. mars 2009 av tc47 Lenke til kommentar
gaamst Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 skjer tobbers? er du klar nå? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Tada. Jeg visste det ville funke. Stone, ta kampen våres litt late kveld i dag? Sure thing. Nevn et klokkeslett så skal jeg være online. Lenke til kommentar
StreptoOld Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) ErlendRU stilte med Spania mot mitt fulltoppa Argentina Kamp 1: Spania - Argentina 2-5 Kamp 2: Argentina - Spania 2-0 Takk for kampen ErlendRU Endret 8. mars 2009 av -Strepto- Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Seriøst dette er til å grine av altså. Klarer ikke å spille de enkleste pasningene en gang, tror jeg må skifte på hvor mye hjelp jeg får til pasningene altså, skjønner ikke bæret av hvorfor det er så fucka nå. Forsvaret bare surrer, er helt sykt. Jeg scorer selvmål og får et rødt kort i hver kamp. Strepto vant faen meg 7-2 til sammen. Sykt flaut. Skulle ha trent litt før jeg satte i gang. Ble jo pissa på. Hvor mye hjelp og sånt har dere på pasninger og alt det der? Har alltid hatt assisted og det har alltid funka fint, men nå i det siste har det blitt helt sugg å bruke det. Klarer ikke de aller enkleste pasningene en gang og alt bare går i hytt og pine. Må prøve litt andre alternativer, helvete heller. Edit: Det positive var at løsninga til tc funka fett da. Lagga litt til tider, men ikke noe sånn veldig plagsomt. Dessuten er det bare å lage en private session, så slipper man å stresse med andre folk og lignende. Endret 8. mars 2009 av ErlendRU Lenke til kommentar
StreptoOld Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Alt gikk for meg i første kampen, litt uvant for begge parter tror jeg med de derre spillervurderingene og sånn som kommer i be a pro kampene da... Lenke til kommentar
torkeldl Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Er med etter midnatt DannyCool.. Sitter på skulen no og kjem til å bli sittande her til utpå kvelden! Legg meg til på XBL. GT: Torkel89 Ka lag spela du med? Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 blir nesten litt offtopic, men om folk her spiller fifa aktivt til vanlig også så er det bare å legge meg til, vil mye heller spille matches med folk herfra enn randoms på nett. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 zellpropell: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1016494&hl= Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 2-2 sammenlagt. Gaamst videre på bortemål. Ga bort et bortemål i 1. kampen som ødela alt for meg! For noe dritt! Lenke til kommentar
gaamst Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 kjekt! Tobbe777 vs gaamst 1-2 gaamst vs Tobbe777 0-1 videre på bortemål, bra kamp tobbers, du var bedre enn jeg trodde. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hahaha, vant jeg ikke den kampen jeg spilte ca 8-1? Ble jo sykt mange mål totalt. edit: feilformulering Hvilken kamp snakker du om nå? janrobin eller hva han het. Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Er med etter midnatt DannyCool.. Sitter på skulen no og kjem til å bli sittande her til utpå kvelden! Legg meg til på XBL. GT: Torkel89 Ka lag spela du med? Jeg har lagt deg til Laget : Liverpool Etter midnatt blir litt vanskelig, hva med i kveld eller imorgen? Har du noen andre tidspunkt som passer. Utenom natten :§ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå