Gå til innhold

FIFA09 SuperCup II (Status: 1/8-Finaler)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Seriøst dette er til å grine av altså. Klarer ikke å spille de enkleste pasningene en gang, tror jeg må skifte på hvor mye hjelp jeg får til pasningene altså, skjønner ikke bæret av hvorfor det er så fucka nå. Forsvaret bare surrer, er helt sykt. Jeg scorer selvmål og får et rødt kort i hver kamp. Strepto vant faen meg 7-2 til sammen. Sykt flaut. Skulle ha trent litt før jeg satte i gang. Ble jo pissa på.

Hvor mye hjelp og sånt har dere på pasninger og alt det der? Har alltid hatt assisted og det har alltid funka fint, men nå i det siste har det blitt helt sugg å bruke det. Klarer ikke de aller enkleste pasningene en gang og alt bare går i hytt og pine. Må prøve litt andre alternativer, helvete heller.

Edit: Det positive var at løsninga til tc funka fett da. Lagga litt til tider, men ikke noe sånn veldig plagsomt. Dessuten er det bare å lage en private session, så slipper man å stresse med andre folk og lignende.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Hahaha, vant jeg ikke den kampen jeg spilte ca 8-1? Ble jo sykt mange mål totalt.

edit: feilformulering

Hvilken kamp snakker du om nå?

janrobin eller hva han het.

Lenke til kommentar
Er med etter midnatt DannyCool.. Sitter på skulen no og kjem til å bli sittande her til utpå kvelden!

Legg meg til på XBL. GT: Torkel89

Ka lag spela du med?

Jeg har lagt deg til :) Laget : Liverpool

Etter midnatt blir litt vanskelig, hva med i kveld eller imorgen? Har du noen andre tidspunkt som passer. Utenom natten :§

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...