banansplitt™ Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Lyst til å spille nå el. zellpropell? (Fy faen det rimte.) Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 jeg er klar for litt woop! Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 torkeldl , jeg er klar når du er. Har hele dagen idag til Fifa Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Første kamp unnagjort mellom meg og zell. Må være ufattelig surt resultat for begge egentlig. Bare zell skampuler meg i 60 min også putter jeg 2 scoringer. Men selvfølgelig slipper jeg inn et bortemål på overtid. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Ready when you are Strepto! Adda deg på LIVE. Lenke til kommentar
StreptoOld Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg er snart klar, i dårlig form til nå i dag... Men tar seg nok opp snart Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Vel jeg har ikke spilt på godt over en uke. Har hele dagen stort sett, så bare si fra. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Slår bare zell 3-1 i bortekampen og vinner tilsammen 5-2. Takk for kampen! Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Bra spilt! Føler du fikk den vitale foten på ballen så veldig mange ganger! hehe Synes du spilte veldig bra forsvar, jeg liker å spille mye one - two passes i midten og jeg slet veldig med å få åpnet midtforsvaret nok til å få folk gjennom. Blir det en loser bracket? Endret 8. mars 2009 av zellpropell Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Bra spilt! Føler du fikk den vitale foten på ballen så veldig mange ganger! hehe Skal ikke si imot det nei. Hvertfall ikke i kamp nr 1. Blir det en loser bracket? Ser an åssen stemning det er for det, skal ikke se bort i fra det nei. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Taperne kan vel spille mot hverandre videre? Vinneren av "taperfinalen" får derimot ikke mye prestisje, selvfølgelig. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Kukskalle altså, nå klikker jeg så jævlig. Får ikke spilt mot -Strepto- heller!! :@ Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Taperne kan vel spille mot hverandre videre? Vinneren av "taperfinalen" får derimot ikke mye prestisje, selvfølgelig. det er seff prestisje å være den beste tapern! hjalp litt på moralen den siste kampen der points ble mildt sagt litt lettere å komme gjennom når evra forsvandt. menmen friendly er friendly og cup er cup! Endret 8. mars 2009 av zellpropell Lenke til kommentar
StreptoOld Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Har du åpen NAT ErlendRU? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Nei, har kobla gjennom pcen så jeg klarer ikke å få det heller, har bare moderate. Hva med deg? Lenke til kommentar
StreptoOld Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hvordan sjekker jeg det? Tok nettverkstesten på boxen og fikk ingen melding om NAT i alle fall Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Det er en måte dere kan få det til, men den må man være rask til. Først og fremst, snakk på headsett eller noe, fordi det er hastesak. En av dere gå inn på be a pro 10v10 team play, og lag en session, og si det med en gang til den andre at den er laget, og bare finn det på listen av "custom search" eller whatever det er. Så når den andre er der inne, begge trykk ready umiddelbart sånn at ingen andre får bli med. Husk å velge lag før dere trykker ready da, det kan kapteinen på begge lag gjøre. Også, hvis dere klarer å trykke ready før noen andre kommer inn, er det bare å fikse opp laget som dere vil ha det også trykk "Any" som posisjon etter team management, for da blir det jo en vanlig 1v1 kamp. Husk også å skift kameravinkel fra Pro cam til det vanlige tele. Det funker garantert, hadde problem med å spille mot en kompis for litt lenge siden og be a pro funket alltid da man bare kunne trykke ready alltid uten problem. MEN, hvis noen kommer inn før dere er klare (dere må være kaptein, så den som kommer inn på session den andre har laget må være første inne på rommet etter creator), så kan dere bare starte kampen, velg any og alt som vanlig; også kan dere "kicke" de andre spillerne sånn at det blir 1v1 mot dere. For å ta bortekampen/andrekampen, skift bare sider neste gang dere gjør det. Det skal gå, men vær raske og snakk sammen. Håper det funker! EDIT: Åja, og for å kicke, gå inn på view players eller view list of players eller noe, og trykk på navnet deres også er det to valg, "Mute og Kick". You know which one to press. Vi kan jo prøve dette. Burde vel gå når jeg bare lager en private session, så ingen andre kan joine? Edit: Jeg får opp sånn melding om at NATen er fucka rett etter at jeg har testa LIVE tilkoblinga. Endret 8. mars 2009 av ErlendRU Lenke til kommentar
StreptoOld Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Nå prøver jeg på å fikse dette, men nå kommerjeg ikke inn på live ei gang Lenke til kommentar
Döden Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Det er fremdeles én ledig plass? Hmm. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Join inviten da, så prøver vi det greiene jeg quota over her Strepto.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå