Gå til innhold

FIFA09 SuperCup II (Status: 1/8-Finaler)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra spilt!

Føler du fikk den vitale foten på ballen så veldig mange ganger! hehe

Synes du spilte veldig bra forsvar, jeg liker å spille mye one - two passes i midten og jeg slet veldig med å få åpnet midtforsvaret nok til å få folk gjennom.

Blir det en loser bracket? :p

Endret av zellpropell
Lenke til kommentar
Taperne kan vel spille mot hverandre videre? Vinneren av "taperfinalen" får derimot ikke mye prestisje, selvfølgelig.

det er seff prestisje å være den beste tapern!

hjalp litt på moralen den siste kampen der points :) ble mildt sagt litt lettere å komme gjennom når evra forsvandt. menmen friendly er friendly og cup er cup!

Endret av zellpropell
Lenke til kommentar
Det er en måte dere kan få det til, men den må man være rask til. Først og fremst, snakk på headsett eller noe, fordi det er hastesak.

En av dere gå inn på be a pro 10v10 team play, og lag en session, og si det med en gang til den andre at den er laget, og bare finn det på listen av "custom search" eller whatever det er. Så når den andre er der inne, begge trykk ready umiddelbart sånn at ingen andre får bli med. Husk å velge lag før dere trykker ready da, det kan kapteinen på begge lag gjøre. Også, hvis dere klarer å trykke ready før noen andre kommer inn, er det bare å fikse opp laget som dere vil ha det også trykk "Any" som posisjon etter team management, for da blir det jo en vanlig 1v1 kamp. Husk også å skift kameravinkel fra Pro cam til det vanlige tele. Det funker garantert, hadde problem med å spille mot en kompis for litt lenge siden og be a pro funket alltid da man bare kunne trykke ready alltid uten problem.

MEN, hvis noen kommer inn før dere er klare (dere må være kaptein, så den som kommer inn på session den andre har laget må være første inne på rommet etter creator), så kan dere bare starte kampen, velg any og alt som vanlig; også kan dere "kicke" de andre spillerne sånn at det blir 1v1 mot dere. For å ta bortekampen/andrekampen, skift bare sider neste gang dere gjør det. Det skal gå, men vær raske og snakk sammen. :) Håper det funker!

EDIT: Åja, og for å kicke, gå inn på view players eller view list of players eller noe, og trykk på navnet deres også er det to valg, "Mute og Kick". You know which one to press. :)

Vi kan jo prøve dette. Burde vel gå når jeg bare lager en private session, så ingen andre kan joine? :hmm:

Edit: Jeg får opp sånn melding om at NATen er fucka rett etter at jeg har testa LIVE tilkoblinga.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...