banansplitt™ Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 Da er du meldt på, 1 plass igjen! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Absolutt ikke. Vi har et par stk med i turneringen som ikke aner hva de holder på med, TomHel bl.a. HAHAHAHAHAHAHHAHA. Endret 8. mars 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Hahaha, vant jeg ikke den kampen jeg spilte ca 8-1? Ble jo sykt mange mål totalt. edit: feilformulering Endret 8. mars 2009 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 passer bra at jeg starter mot han so, ordner hele turneringen og vant sist! Blir spenennde å se om jeg har noe å stille opp med:p banka en kompis 10-1 i dag, ble lett grining da Ellers blir det jo moro å måle seg, spiller litt på nett, men blir mest fifa med de samme 3-4 gutta. så vet ikke helt hvordan jeg/vi ligger ann i forhold til alle andre. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Hahaha, vant jeg ikke den kampen jeg spilte ca 8-1? Ble jo sykt mange mål totalt. edit: feilformulering Hvilken kamp snakker du om nå? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 OH SHI- Spiller mot tc47 i første kamp, ja? Har på følelsen at jeg ryker temmelig tidlig, hvis det er sant at han tørker gulv med folk i FIFA. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 VS TomHel faktisk. Du er stor i ord på forumet vertfall, skal bli gøy å måle krefter med deg Skal vi si ikveld? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 -Strepto- - ErlendRU Nykommeren -Strepto- er tatt inn i SuperCupen og møter ErlendRU i sin første kamp. ErlendRU ofret sin plass i SuperCup I da internettproblemer sto i veien for å fullføre kampen mot Winydancer. ErlendRU skal i følge kilder ha takket nei da et medlem i SuperCup-komitéen tilbød leking med papirer som ville sende den alltid så glade Tønsberg-gutten til topps i SuperCup I. I følge kilden skal komité-medlemmet ha krevd en bruker på det norske internettsamfunnet "KopForum". Kilden oppgir intet navn og mysteriet rundt det korrupte komité-medlemmet forblir uløst. Det er vanskelig å kunne si noe om -Strepto- annet enn at grønnfargen i logoen matcher grønnfargen i signaturen. Det sies at selvtilliten ikke er helt på topp, og da -Strepto- vurderte å melde seg på SuperCupen ble komitéen forespurt om "man måtte være god" for å være med. Bløffer han? Er dette kun mind-games fra brukeren med den grønne avataren? Tips: ErlendRU (NR.16) - Sveerbatov I kamp nr. 2 har vi en skjikkelig godbit.. not. Undertegnede kommer tilbake med mer når den siste spilleren som foreløpig går under kodenavnet "NR.16" melder seg på. Tips: Kommer.. tc47 - Stonemeister Her har vi en liten godbit. Vi fikk se blendende angrepsfotball samt godt organisert forsvarsspill da tc47 valset seg fram til finalen. Han møtte dessverre veggen brått da han i finalen kom til å treffe på sin overmann Points. Med konsentrasjon og stor vilje greide Points å bryte opp spillemønsteret tc47 gjorde seg kjent for gjennom hele forige turnering. Da dommeren blåste stod den alltid så sympatiske Bergens-gutten igjen for å gratulere den nybakte mesteren. Dette er en av stor-favorittene til å nå finalen! Stonemeister er enda en nykommer i SuperCupen med flott fruktfarge på avataren sin. Dessverre kan ikke undertegnede si noe om Stonemeisters sjanser i denne kampen annet enn at avataren ser sint ut. Tips: tc47 TomHel - Winydancer Den pre-pubertale kverulanten TomHel møter brukeren Winydancer til et oppgjør vi sent vil glemme. TomHel gjorde seg kjent da han gikk ut offentlig og viste sin misnøye til regelverket i den første utgaven av SuperCupen. Og hvor har Winydancer hentet inspirasjon til sitt brukernavn. Er det fra Akutten-etterligningen Scrubs? Tips: Winydancer Points - zellpropell Kanskje den mest interessante kampen i manges øyne. Tittelforsvarer Points møter nykommeren med det morsomme navnet til dyst i SuperCupen. Det sies at zellpropell jobber i spillbutikk, og dermed kan det være lett å tro at han kan varte opp med festfotball av ypperste klasse. Men er det nok til å stoppe regjerende mester? Tips: Points Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Foruten hetsen mot Scrubs ser tipsene pene ut. Ettersom jeg kjører ut med Liverpool i turneringen liker jeg ikke favorittstempelet jeg har fått påtrykt. Får revurderer de taktiske valgene mine, defansiv struktur og ballpossession med Torres kontringer er ikke fotballtaktikken for en favoritt. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Foruten hetsen mot Scrubs ser tipsene pene ut. Jeg har sett alle sesongene av Scrubs x 2, så hetsen må ikke taes enormt alvorlig. Men jeg venter fortsatt på en bekreftelse; er "Winydancer" hentet fra Scrubs? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg velger, tross mitt trofaste supporterskap til Manchester United, å spille med Barcelona. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Foruten hetsen mot Scrubs ser tipsene pene ut. Jeg har sett alle sesongene av Scrubs x 2, så hetsen må ikke taes enormt alvorlig. Men jeg venter fortsatt på en bekreftelse; er "Winydancer" hentet fra Scrubs? Scrubs er fantastisk. Beste komiserien som er sendt på TV, ilag med Friends. Nicket mitt er hentet derfra ja. (inb4 han sier tinydancer) Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg tror han sier "Whinydancer". Det er når vaktmestern ramser opp alle mulige "Whinyface" osv. right? Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg tror han sier "Whinydancer". Det er når vaktmestern ramser opp alle mulige "Whinyface" osv. right? Jepp. Riktig det. Ble bare Winydancer, etter at jeg spilte CS med noen kompisser og jeg bare begynte og spille med det nicket helt tilfeldig. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Okey. Flott at vi fikk klart opp i dette Winydancer! Så setter vi en strek for OT her. ---------------------------------- Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hehe, lets get back on topic! Noen tidsgrense for kampene? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Setter den til onsdag 23:59 tenker jeg. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg skal møte gaamst, ser jeg. Det blir spennende, har aldri spilt mot ham før. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Ser jeg har glemt å legge ut kampoppsettet i en post senere i tråden: 1/8-FINALE NR. 1 -Strepto- - ErlendRU 1/8-FINALE NR. 2 (NR.16) - Sveerbatov 1/8-FINALE NR. 3 tc47 - Stonemeister 1/8-FINALE NR. 4 Mutu - The Game 1/8-FINALE NR. 5 torkeldl - DannyCool 1/8-FINALE NR. 6 Tobbe777 - gaamst 1/8-FINALE NR. 7 TomHel - Winydancer 1/8-FINALE NR. 8 Points - zellpropell Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 hirr hirr, fine tips! skikkelig spent på hvordan dette går:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå