zellpropell Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 mutu var jo på chelski da han ble tatt for doping or what not:P Spørsmål 2, hvordan er det med lagvalg? tar alle et bestemt ut hele cupen? eller velger man selv pr kamp? Eller spiller alle med samme lag hele veien? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 mutu var jo på chelski da han ble tatt for doping or what not:P Spørsmål 2, hvordan er det med lagvalg? tar alle et bestemt ut hele cupen? eller velger man selv pr kamp? Eller spiller alle med samme lag hele veien? Du velger selv hvilket lag du vil bruke i hver finale, men du skal bruke samme lag i begge kampene i f.eks. 1/8, 1/4 osv. Lenke til kommentar
gaamst Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 mutu var jo på chelski da han ble tatt for doping or what not:P My point exactly... Men Points, det virker ikke helt logisk å måtte bruke samme lag i to kamper, for så å kunne bytte i hver finale. Da kan man like godt velge ett lag som man bruker gjennom hele turneringen. Hadde vært enda kulere om også ingen kunne være det samme laget, noe som åpenbart ville betydd at bare én kunne vært Manure hehe. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 Det skal måles hvem som er den beste i FIFA, ikke hvem som er først ute med å velge de beste lagene. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Burde ikke alle være det samme laget, så man spiller på like premisser? Innser at det kan bli kjedelig, men legger likevel ut forslaget. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Melder meg på! Viss eg ikkje er for sein denne gongen også En fellow blue, det er herlig å se, det er ikke mange av oss i det jævla landet her. Men hvorfor "Mutu" ??! Har brukt det navnet i alle år. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Er det lov å innvitere folk som ikke er fra forumet? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 Burde ikke alle være det samme laget, så man spiller på like premisser? Nei. Det at man kan velge lag selv gjør at alle spiller på like premisser, man kan velge det laget som passer en selv best. Er det lov å innvitere folk som ikke er fra forumet? Hvis du tenker på en spesiell en, så for all del. Lenke til kommentar
gaamst Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Det skal måles hvem som er den beste i FIFA, ikke hvem som er først ute med å velge de beste lagene. Kan en si en er best i Fifa hvis en alltid spiller med Manure da... Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 Det skal måles hvem som er den beste i FIFA, ikke hvem som er først ute med å velge de beste lagene. Kan en si en er best i Fifa hvis en alltid spiller med Manure da... Du er fri til å velge hvilket lag du vil. Du er Chelsea, og fysikken på de gutta er uutholdelig. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 United ser suverene på FIFA. Et angrep med Tevez, Rooney, Berbatov, Ronaldo og Nani sier liksom litt av kvalitetene og bredden. FIFA-like er dette laget bortimot uslåelig. Men jeg skal ikke whine på det. Føler jeg det er urettferdig velger jeg bare United selv. Whatever. Men hadde vert morro å stemt frem et lag som alle skulle vert, sånn at det faktisk er en som blir kåret til DEN beste på forumet. Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 mange gode langslag som klarer å gi manu god match men spillere som er uppa over 96 i overall pleier være litt godlike, men siden jeg går ut i fra at vi spiller "play friend" matches så virker det ikke med adidas season uansett. lagene varier jo veldig. om alle hadde spilt med bayern så hadde en som har en spillestil som bruker spiller mye på kantene og legger inn store fordeler forran enn som liker å sende through balls i midten og holde spillet lavt og hurtig. Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Neiii!! Jeg må være med Melder meg på =) Gamertag: DannyCoolX Endret 7. mars 2009 av DannyCool Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 Når motstandern min velger lag er United langt i fra det jeg synes er verst. Brasil, Spania, Chelsea og Argentina er minst like "ille". Lenke til kommentar
gaamst Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Når motstandern min velger lag er United langt i fra det jeg synes er verst. Brasil, Spania, Chelsea og Argentina er minst like "ille". Absolutt IKKE enig, eneste landslag som er i nærheten er Spania. Ellers er Barcelona like gode som United, det er de to som rett og slett ER de beste på spillet, som de var i virkeligheten i fjor. Ikke misforstå, det er ikke noe å si på at de også SKAL være de beste på spillet, men da er det heller ingen STOR bragd å polere gulvet med andre på Fifa. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Vel folk er uenige. Når jeg ser at motstandern min velger United så er det null stress. Chelsea og Brasil er derimot helt fucked for meg å spille mot pga fysikken på spillerne som er helt rå. Spania og Argentina er dritt å møte pga. enormt raske offensive spillere. Barcelona er helt greit å møte etter min mening. Endret 7. mars 2009 av Points Lenke til kommentar
StreptoOld Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Om jeg hadde meldt meg på, måtte jeg ha spilt aleine eller kunne jeg hatt med en venn? Og må jeg være god for å bli med? Har veldig varierende fifa form Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 Om jeg hadde meldt meg på, måtte jeg ha spilt aleine eller kunne jeg hatt med en venn? Du tenker som Guest? Må nok si nei der. Ikke for å være kjip, men da blir det masse klager hvis du skulle komme langt, fordi det er alltid noen som skal klage på det de kaller "juks" osv. Vet godt at å være 2 stk ikke akkurat er noen fordel, men du ser hvor jeg vil? Og må jeg være god for å bli med? Har veldig varierende fifa form Absolutt ikke. Vi har et par stk med i turneringen som ikke aner hva de holder på med, TomHel bl.a. Lenke til kommentar
StreptoOld Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Da vil jeg melde meg på, legger meg i hardtrening fra i mårra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå