mckvakk Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 først min pc: athlon xp 1800+ asus a7s333 hovedkort 256mb ddr ram 2700 aopen geforce 3 ti200 128mb 2x wd caviar 40gb 1x seagate 20gb det første problemet er at den eldste wd harddisken stopper plutselig opp. det høres ut som om den prøver å starte seg igjen et par ganger før maskina fryser helt. jeg har satt den nyeste harddisken i en kjøleramme, og etter råd fra 3dfxcool på tg så kjøpte jeg en slik vifte til å sette under den gamle disken, men det hjelper ikke. den henger seg fremdeles. så da lurer jeg på om jeg må skifte ut den harddisken eller eventuelt bytte plass på de slik at den eldste settes i kjøleramma og den nye settes under seatgate disken. eller er det en annen måte å løse dette på? har nemlig ikke råd til å kjøpe enda en harddisk Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Hvis du tar ut en av de andre diskene, oppfører den seg på samme måte da? Kan jo være at PSUen ikke klarer å gi nok, eller? Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 23. april 2003 Forfatter Del Skrevet 23. april 2003 nå har jeg tatt ut den nye 40gb og plugga inn den gamle, så da får vi se om det er det som er problemet Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Hvor mangen watt er psu'en din, det kan og være at disken din er defekt. Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 24. april 2003 Forfatter Del Skrevet 24. april 2003 den er på 350w. maskina kræsjer selv om jeg tar ut den nyeste disken Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 24. april 2003 Forfatter Del Skrevet 24. april 2003 nå kræsja den nettopp uten den disken i og. hva kan være feil da? Lenke til kommentar
It's me Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Kan tyde på at harddisken din er ødelagt Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 25. april 2003 Forfatter Del Skrevet 25. april 2003 selv om den disken ikke sto i når det kræsja igår? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå