KvitKnekt Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 WHAT!? Hvilke butikker har den inne? Den skal kjøpes så fort som mulig! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Ja?! Denne må havne i kurven. Ellers kan de også bringe tilbake San-Sao og SoHo , sammen med Bugg med banan eller appelsinsmak. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Appelsinsjokoladen er epic. Må kjøpe meg sånn en av dagene. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) De har den på kiwi her. Er 27 kr for noe jeg spiser opp på 15 min Endret 6. mars 2009 av Gryterett Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg har allerede spist to sånne sjokoladeappelsiner! Den er en av de søtsakene jeg husker fra min tidlige barndom. Jeg må innrømme at jeg ble veldig glad da jeg så at den var tilbake i butikken, men fikk litt sjokk av den høye prisen. Den burde vel ikke kostet mer enn, tja, la oss si rundt 20 kr. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Haha, jeg sendte akkurat melding til moren min og ba henne kjøpe denne mens hun var i butikken, og hun hadde allerede kjøpt. Forrige gang jeg spiste det var i London for noen år siden. Nå blir det minst en hel til meg selv på påskeaften (godtefri, men avtalt på forhånd at jeg får lov da ). Jippi! Hvilke andre her er med i FB-gruppa? http://www.facebook.com/home.php?#/group.p...1474&ref=ts Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Synes den er oppsktrytt. Er god i små doser, går raskt å spise seg kvalm på den. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Synes den er oppsktrytt. Er god i små doser, går raskt å spise seg kvalm på den. Jess. Men hvilke butikker har fått den inn? Gikk såpass langt at jeg kjøpte inn noen fra England, så greit at de har kommet tilbake hit, billigere det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Synes den er oppsktrytt. Er god i små doser, går raskt å spise seg kvalm på den. Jess. Men hvilke butikker har fått den inn? Gikk såpass langt at jeg kjøpte inn noen fra England, så greit at de har kommet tilbake hit, billigere det. Jeg har sett den rundt om flere steder, men husker ikke ae stedene. I Bergen har vi det i alle fall på Rema 1000 og trooor Rimi har den, men er usikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå