Opelduude Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Den runde appelsinsjokoladen som du kan dele opp i båter er tilbake i butikken :D Lenke til kommentar
Munty Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jesss! Kjøpte den for litt siden. Leenge siden jeg har smakt den! Et godt møte med påsken om jeg får si det selv! Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Sjokolade og appelsin er noe som aldri burde blitt presentert for hverandre. Smakløst. Hver for seg derrimot! Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 Har ikke smakt den siden jeg var en liten gutt. Husker mamma og pappa gjemte den på toppen av hylla så jeg ikke skulle få tak i den Lenke til kommentar
Munty Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Har ikke smakt den siden jeg var en liten gutt. Husker mamma og pappa gjemte den på toppen av hylla så jeg ikke skulle få tak i den Hos meg gjemte de den i kjøleskapet så høyt opp de kunne. Heheh... Minner... Lenke til kommentar
toazty Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 dårlig sjokolade det der altså.. rett og slett ikke brukbar.. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Har ikke smakt den siden jeg var en liten gutt. Husker mamma og pappa gjemte den på toppen av hylla så jeg ikke skulle få tak i den Hos meg gjemte de den i kjøleskapet så høyt opp de kunne. Heheh... Minner... Samme her. Var liksom dems godteri siden den var så dyr, men kunne få en bit eller to. Synes vel egentlig den ikke var all verden, men etter skoletid husker jeg nærmest alt godteri som en fristelse i skapet Lenke til kommentar
Munty Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg er vanligvis ikke så glad i sjokolade med noen annen ingrediens enn nøtter, men apelsinsjokoladen har jeg spist siden jeg var liten. Det blir noe litt annet da. (Jeg liker ikke appelsinkrokan-melkesjokoladen) Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 Ahhh mimre Bare jeg får tilbake vanilje-cola, fanta shokata og fanta lemon nå så blir det bra Lenke til kommentar
Munty Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Vanilla-coke ja... Jeg har lett OVER ALT etter den men finner den ikke. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Ahhh mimre Bare jeg får tilbake vanilje-cola, fanta shokata og fanta lemon nå så blir det bra Vanilje Cola? WTF.... hehe Mer kvalmende guffe skal du lete lenge etter. Crystal Cola var vel i nærheten, men Vanilje Colaen tok kaka. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 Noen som har 27 kroner og låne meg? Har lyst på appelsinsjokolade Vanilje-cola var digg, men ikke mer enn 0,5 liter av gangen. Skjønner ikke hvorfor alt som er godt skal forsvinne -.- Lenke til kommentar
Munty Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Jeg har selv en stor coca-cola samling og lengter etter alle de produktene som har forsvunnet. Si ifra hvis dere har noen (fulle og forseglet) gamle coca-cola produkter som dere tror jeg kanskje ikke har. Jeg betaler! Beklager off-topic, men når noen faktisk nevner vanilla-coke reagerer jeg EDIT: Si ifra hvis dere vil se noen bilder av min praktfulle samling! Endret 5. mars 2009 av Munty Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 har noen link til den reklamen der den ødelegger en hel leilighet og åpner seg til slutt? offoptic(har noen link til den reklamen for spar tro rjeg det er der han karen ramser opp julerødbeter,juleleverpostei,juleskinke på boks osv?) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Ahhh mimre Bare jeg får tilbake vanilje-cola, fanta shokata og fanta lemon nå så blir det bra Ja takk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Ja denne appelsinsjokoladen likte jeg. Bare så jævlig vanskelig å få knekt de opp som på reklamen, så det ble ofte til at jeg bare knaget på svære sjokoladen i stedet for båtene heller Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Er bare å slamre den i gulvet, så deler den seg som regel fint opp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Noe som har ført til mange bulker i gulvet hjemme hos oss, ettersom de virket vesentlig mer solid enn vanlige Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Kjøkkenbenken er som regel mer solid, om du er redd for bulker. Eller en skjærefjøl! Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 Sitter å spiser det nå, er himmelsk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå