Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 CDON har en kampanje som Rainbow Six: Vegas 2 er med i. er det bra? eller er det likt de tidligere? jeg tror jeg har spilt nr 3 og det var helt forferdelig for meg. Lenke til kommentar
hantimilon Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Har selv bare spilt dette på PC og var veldig fornøyd. Men hørte mye godt om det fra folk jeg kjenner som har spilt det på boxen. Så jeg ville værtfall anbefalt deg det. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 nr3? Vel Rainbow six:vegas2 er det beste spillet jeg har spilt til xbox360 når det gjelder fps. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 nr3 = nummer 3/det tredje/rainbow six 3 Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Vel.. "Nr 3" er mer taktikk basert. RS:V2 (og 1) er litt mer shooter klassen. Jeg for min del synes både de gamle og de nye er flotte spill Lenke til kommentar
Morten1987 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg synes at Rainbow six: vegas 1 og 2 er litt utfor sin tid, føler grafikken og fysikken blir så firkantet. AI'n synes jeg også er litt for unaturlig. Men det er forholdsvis morsomt synes jeg, og jeg har spilt noen timer med det. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Er det noen av Rainbow 6 utgivelsene som man kan spille 4 player på? Lenke til kommentar
Morten1987 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Er det noen av Rainbow 6 utgivelsene som man kan spille 4 player på? Niks, kan vel muligens spille 4 player på local, men er kun 2 på co-op splitscreen ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå