m4rkus94 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Hei, jeg ønsker en jobb i Fredrikstad eller Sarpsborg men finner ingen jobber som passer for meg. Jeg er ikke så veldig kresen når det gjelder å velge jobb. Bare jeg tjener noen penger er det ok. så hvis du kommer over en link hvor de kunne trenge en som meg så kan du jo legge den ut her Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Et lite tips: 1. Skriv en søknad med evt. CV, få hjelp av foreldre hvis du ikke er sikker på dette punktet 2. Skriv ut og ta med til diverse butikker, ihvertfall dagligvarebutikker. Smil og oppfør deg voksent i det du møter sjefen eller den som tar i mot søknaden. 3. Vent på svar Er mulig du er for ung akkurat nå, men om jeg ikke tar feil har man et opplegg som går på utplassering i 9. eller 10. klasse. Er ikke sikker på om dette gjelder hele landet, men det er ihvertfall slik jeg fikk min første jobb. Etter utplasseringsuken altså. Lykke til. Lenke til kommentar
m4rkus94 Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 Et lite tips: 1. Skriv en søknad med evt. CV, få hjelp av foreldre hvis du ikke er sikker på dette punktet 2. Skriv ut og ta med til diverse butikker, ihvertfall dagligvarebutikker. Smil og oppfør deg voksent i det du møter sjefen eller den som tar i mot søknaden. 3. Vent på svar Er mulig du er for ung akkurat nå, men om jeg ikke tar feil har man et opplegg som går på utplassering i 9. eller 10. klasse. Er ikke sikker på om dette gjelder hele landet, men det er ihvertfall slik jeg fikk min første jobb. Etter utplasseringsuken altså. Lykke til. Vi skal ha det i uke 17. det er 9.klasse tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå