Cannabiskopen Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Å være en player er ikke noe positivt, det ligger litt i navnet. Spill og lek er for gutter, du blir ikke mann før du klarer å legge disse på hylla. Det samme gjelder å leke med andres følelser. Sa mannen som lager sine egne definisjoner om hva som er menn og ikke menn. Sålenge man har det gøy og ikke gjør det på kostnaden av at andre skal ha det dårligere er det vel samme hva man gjør? Endret 12. mars 2009 av BadBeer Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Urk, å bli mann høres veldig trasig ut. Må man legge fra seg alt som er artig og barnslig for å bli mann? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Tror Godot bare er en litt kjedelig mann. Jeg skal bli en mann som leker og er useriøs, men etterlater meg et fåtall av vonde følelser. Lenke til kommentar
Godot Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Godot er på langt nær ikke en kjedelig mann, Godot er en mann med sans for ansvar og samvittighet, men også humor og vidd. Han er også en mann som har vokst fra å støtte egoet sitt på hvor mange hjerter han kan knuse. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Godot er på langt nær ikke en kjedelig mann, Godot er en mann med sans for ansvar og samvittighet, men også humor og vidd. Han er også en mann som har vokst fra å støtte egoet sitt på hvor mange hjerter han kan knuse. Ja, det er jo egentlig bare litt trist, men ofte veldig sant. Har jo noen bekjente som er stolte playere, og jeg synes det egentlig bare er litt småtrist. Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Fins vel lite folk som prøver å knuse hjerter. Det du tenker på er vel mere den "koste hva det koste vil" mentaliteten, at de ikke bryr seg i det hele tatt om hu digger deg eller hater deg noen dager/uker etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå