Gjest Gutt17 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Begynte å tenke her en dag over hvor mange kvinner jeg egentlig har brukt/tullet med og har havnet i samme seng/rotet med. Jeg ser det som positivt og tenker at kvinner i hvertfall blir tiltrukket av meg, men så begynte jeg å åpne øynene enda mer. Nå ser jeg alle jeg har playet og egentlig hvor stor drittsekk jeg ble ut av det. Kan vel starte med at dette begynte da jeg startet i 1 klasse på VGS, fant raskt en fest og fant tonen med en dame og rotet med henne, slik fortsatte det, sjeldent med samme jente 2 ganger i uken (fredag og lørdag). Alle jentene begynte jeg å sende meldinger med, og ga dem deretter falske forhåpninger siden jeg ønsket kun å ha flere på hånden. Jeg holdt vel på slik i 6-7 uker helt til jeg fant en jeg fikk føleser. Hadde nå tilbakelagt meg 10 knuste hjerter. Endte opp med at hun jeg fant tonen med knuste mitt, jeg fortsatte leken min og plutselig - før jeg var klar over det. Blitt kjæreste med en, brukte hun for å få meg noen ligg midt i uken osv... Klarte å bli utro og rote med tre jenter på samme kveld, neste fest endte jeg opp med å rote med 2. (5 stk på 2 kvelder). Jeg klarer ikke å se det positive med dette, er heller ikke stolt over det. Men virker ut som at resten av gutteflokken her er stolte av meg. Hva skal jeg gjøre, har allerde bestemt meg for å slappe av. Jeg er en person som ikke sier nei, men jatter med =) Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Selvfølgelig er de stolte over deg. Han som har drag, he's The Man! Tja, hvorfor roter du rundt? Egoboost? Bevise for deg selv at du kan hvis du vil? Eller vil du bare ha det gøy Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Lev livet mens du kan! Drit i janteloven! Og forelskelsen kommer før du vet ordet av det. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Det går an å ligge rundt uten å være drittsekk. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (Jeg trodde "player" var å være utro(?)). Å ligge rundt er helt greit. Lev livet! Ha det moro! Liker ikke jentene det? Drit i dem, det er ditt liv. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Til trådstarter: Skjønner ikke helt hva du spør om.. Du vet jo selv at du har vært dust mot de jentene, og nå har du bestemt deg for å slappe av.. Så hva mener du med "hva skal jeg gjøre?" Master: Så du mener at en gutt kan få lov til å playe og knulle alle jenter han roter seg borti og lure dem? Endret 6. mars 2009 av Melisma Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Du må gjerne rote og ligge rundt, men gjør det på ærlige premisser. Hvis du ikke klarer å få jenten i sengen uten å love henne noe du ikke kan gi henne så går du videre. Du er absolutt en player, en som leker med følelsene til en jente. Dette er ikke positivt, og gjør at du etterlater deg en lang rekke jenter som ikke liker deg. Hvis du derimot behandler dem med respekt samtidig som du er ærlig om intensjonene dine så vil du kanskje oppdage at en kveld om noen uker så ringer en av de deg og spør om du vil komme bort og få litt uforpliktende sex. Det er nemlig sånn at hvis du behandler dem godt så vil de behandle deg godt tilbake. Hvis du derimot lyger og behandler dem dårlig så vil de ikke ha noe med deg å gjøre. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Må si meg enig med Dorian her.. Det er en grunn til at det er noe som heter "Ærlighet varer lengst". Det er som mange andre sier helt greit å ligge rundt og være glad i sex. Vi er jo mennesker, og mennesker er glade i sex. Det som er litt vranglære der i mot, er at mange gutter tror at jenter ikke er glade i sex, men kun er overemosjonelle mennesker som aldri vil gå til sengs med en gutt uten barn, stasjonsvogn og hund på kjøpet. Og derfor føler de at de må "lure" jenta med seg hjem, med lovnader om noe mer enn sex. Det kan vi avkrefte med en gang! Jenter er minst like glad (om ikke mer) i sex enn oss gutta. Eneste er at vi gutta er flinkere til å snakke rett ut om sex til alt og alle, så derfor har samfunnet oppfattet gutta som det seksuelle kjønn, og "grisene" i samfunnet. Ligg rundt, og ha det gøy! Men vær ærlig om at dette er kun sex, og to personer som har det godt sammen på et fysisk nivå. Du vil bli overasket over hvor mye bedre sexen er når hun vet at det kanskje bare skjer med deg en eneste gang.. Og du vil også bli overasket over hvor mange jenter som er der ute på akkurat samme ærend som deg.. Å få dekket sine seksuelle behov, men ikke noe mer. Ikke bare vil denne ærligheten din fortsette å få kameratene dine til å se opp til deg (ikke at jeg ser at det skulle vært en nødvendighet for akkurat dette) men du vil også få bedre rykte blandt jentene også. Noe som fører til mer morro og kos. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Til trådstarter: Skjønner ikke helt hva du spør om.. Du vet jo selv at du har vært dust mot de jentene, og nå har du bestemt deg for å slappe av.. Så hva mener du med "hva skal jeg gjøre?" Master: Så du mener at en gutt kan få lov til å playe og knulle alle jenter han roter seg borti og lure dem? Tja... Goes both ways det der du... Ideelt sett så bør en nok spile med åpne kort dog. Må si meg enig med Dorian her.. Det er en grunn til at det er noe som heter "Ærlighet varer lengst". Og det finnes så uendelig mange eksempler på hvorfor dette ikke er sant Men det er en annen diskusjon Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Må si meg enig med Dorian her.. Det er en grunn til at det er noe som heter "Ærlighet varer lengst". Og det finnes så uendelig mange eksempler på hvorfor dette ikke er sant Men det er en annen diskusjon Haha, helt sant Men akkurat i sex-situasjoner kommer man alltids lengst med å være ærlig å ha god kommunikasjon. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Står ikke noe respekt i å lure noen på noen som helst måte. Jenter er like glad i sex som gutter, veldig mange jenter er bare ute etter sex også. Om man kan ha sex med jenter uten å bli hatet etterpå vil ting gå mye lettere. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Wtf? 10-1 i knuste hjerter og publikumet heier, men du mener at det ikke lagt til så mange ekstraminutter? Edit: Du vet vel svaret, så får hooliganene finne på noe annet. Endret 6. mars 2009 av Ba'al Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Men virker ut som at resten av gutteflokken her er stolte av meg. Stolt av en som må juge på seg og gi falske forhåpninger for å få sex? Haha, hadde du gjort det på en ærlig måte skulle jeg kanskje sagt "well done", men når du må ty til løgner så er du bare en tragisk player, uansett hvor mye kompisene dine synes du er kul som gjør det Lenke til kommentar
Candle Jack Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Og vi gutter lurer på hvorfor vi har et rykte på oss for å være svin. Han gjør det tydligvis fordi han er usikker, han trenger bekreftelse på at han er noe, at han kan noe. Som oftest er det gutte-gjengen han får den fra. Du velger å såre en hel del kvinnfolk sånn at du får knulle litt. Neh, nu må du få finger'n ut av ræva kompis å innse at det du holder på med fører ikke til noe godt. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 nu må du få finger'n ut av ræva kompis å innse at det du holder på med fører ikke til noe godt. + STD's Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Hvis du klarer å få deg ligg og likevel etterlate deg et fåtall av knuste hjerte, da er du dyktigere enn om du hensynsløst puler rundt. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Til trådstarter: Skjønner ikke helt hva du spør om.. Du vet jo selv at du har vært dust mot de jentene, og nå har du bestemt deg for å slappe av.. Så hva mener du med "hva skal jeg gjøre?" Master: Så du mener at en gutt kan få lov til å playe og knulle alle jenter han roter seg borti og lure dem? Ikke å lure dem, men bare å ligge rundt er helt greit. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Jeg ser ikke på det som noe positivt nei, men så velger jeg å holde meg borte fra de som bare ligger rundt også. Ergo, du må gjøre som du vil, hva spiller det for en rolle hva jeg mener? Det er jo tydelig at enkelte damer liker det, så da må du jo gjerne gjøre det. Men jeg ville aldri valgt en player, og meg om det (derfor er jeg også i et forhold med en som aldri har vært det). Endret 7. mars 2009 av yvonne2 Lenke til kommentar
Godot Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Å være en player er ikke noe positivt, det ligger litt i navnet. Spill og lek er for gutter, du blir ikke mann før du klarer å legge disse på hylla. Det samme gjelder å leke med andres følelser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå