Frederick_ Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Hei, har fått et heftig problem. Når jeg går inn på en ny nettside i en av de 3 nevnte browserne( Opera,IE og Firefox ) eller bare updater en side så fryser de og tar ca 1 min før de er tilbake og har klart å loade siden. Og det er heftig irreterende, kan også bruke 2 min på å bare få opp siden. Har også problemn når jeg skal starte pcen at login vinduet ikke alltid kommer opp og at når jeg har logget meg inn så starter ikke explorer.exe ( den som gjør at du får toolbar og alt det shitet) Noen som har opplevd det samme ? Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Eneste jeg vet at at hadde det vært meg ville jeg stappet inn Windows - cd'en og reinstallert for lenge siden, om det er et alternativ for deg. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 ser slik ut ja Må bare skaffe en Windows CD. Lenke til kommentar
troari Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Hei, har fått et heftig problem. Når jeg går inn på en ny nettside i en av de 3 nevnte browserne( Opera,IE og Firefox ) eller bare updater en side så fryser de og tar ca 1 min før de er tilbake og har klart å loade siden. Og det er heftig irreterende, kan også bruke 2 min på å bare få opp siden. Har også problemn når jeg skal starte pcen at login vinduet ikke alltid kommer opp og at når jeg har logget meg inn så starter ikke explorer.exe ( den som gjør at du får toolbar og alt det shitet) Noen som har opplevd det samme ? Hadde tilsvarende problem, før harddisk gikk istykker. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 hmm, that aiiiint good Kanskje på tide å spandere på seg en ny Lenke til kommentar
-= El Diablo =- Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Som alltid når man ber om hjelp, er det viktig å være ganske detaljert ang. problemet, historikk og gjeldende hardware/software. I dette tilfellet, vil jeg spørre om følgende: Hvilken versjon av Windows kjører du? Har problemet oppstått plutselig eller har det gradvis blitt verre? Har du andre, tilsynelatende urelaterte, problemer med maskinen? Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 Windows XP. Kom bare helt plutselig en dag, men det begynnte å bli værre og værre. Lenke til kommentar
-= El Diablo =- Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Vanskelig å gi noen spesifikke løsninger, men jeg ville uansett gjort følgende: Start -> Kjør -> cmd -> chkdsk /x/f c: -> svar ja på om du vil kjøre disksjekk ved neste omstart -> reboot Dette for å finne ut om det er et disk/filsystem-problem. Hvis dette ikke løser noe, er det nærliggende å mistenke en virus/spyware-infeksjon. Henviser i såfall til HWs egen artikkel Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 Ok, har nå formatert, har kjørt chkdsk på alle hdene. Ikke fått noen feilmelding. Men Opera henger forsatt ved load av tunge websider og ved rask scrolling på sider med mange bilder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå